BMW M4 CSL در یک مسابقه درگ در برابر آلفارومئو جولیا GTA قرار گرفت

نکته قابل توجه، وزن M4 CSL 3583 پوند (1625 کیلوگرم) است که 220 پوند (100 کیلوگرم) س، تر از M4 استاندارد است. در همین حال، جولیا GTA با کاهش وزن قابل توجه خود در مقایسه با جولیا استاندارد، تنها 3395 پوند (1540 کیلوگرم) وزن دارد.

34 ع، ها

برای تعیین کمیت تفاوت بین این دو، ابتدا اعداد را بررسی می کنیم. ب ام و M4 CSL البته از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژر بهره می برد که تا 543 ، بخار (404 کیلووات) قدرت و 479 پوند فوت (640 نیوتن متر) گشتاور دارد. این ارقام از طریق یک گیر،س 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/622622/m4-csl-alfa-giulia-gta-drag-race/

ناگفته نماند که قدرت بیشتر همیشه به م،ای ماشین سریعتر نیست. بسیاری از عوامل دیگر مانند وزن، کشش و نوع گیر،س و سایر موارد وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

نمونه موردی: پورشه 911 GT3 قبل از این در یک چالش پیست BMW M4 CSL را ش،ت داد، علیرغم اینکه مدل قبلی از جدیدترین CSL Bimmer قدرتمندتر بود.

آیا این مزیت وزنی می تواند نقطه ضعف Giulia GTA را در ،وجی جبران کند؟ یا اینکه موتور برتر BMW M4 CSL می تواند به Bimmer اجازه دهد تا برد را از آلفا بگیرد؟ ویدیوی بالای این صفحه باید به آن پاسخ دهد. و مثل همیشه، نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

آلفارومئو GIULIA GTA

در همین حال، آلفارومئو جولیا GTA از موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو استفاده می کند که تا 533 ، بخار (397 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. همانطور که گفته شد، قدرت آن کمی کاهش یافته است، اگرچه توجه به این نکته مهم است که Giulia GTA به طور قابل توجهی س، تر از M4 CSL است.

همانطور که گفته شد، BMW M4 CSL برای یک مسابقه دیگر، این بار در برابر یک ایتالیایی باز می گردد: آلفارومئو جولیا GTA. داستان در اینجا مشابه است – آلفا قدرت کمتری دارد اما س،‌تر از BMW است، اگرچه مطابقت آن فقط در یک خط مستقیم است. کارواو.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.