BMW M4 CSL Blast Through Autobahn، تقریباً بالاترین سرعت را تماشا کنید

M4 CSL دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با توربوشارژ دوقلو است که 543 ، بخار قدرت تولید می کند که 40 ، بخار نسبت به M4 Compe،ion افزایش یافته است. ،وجی می تواند بالاتر از آن چیزی باشد که تبلیغ می شود، همانطور که قبلاً زم، که ماشین روی داینو آزمایش شده بود کشف شد.

پیشرفت‌های بصری BMW M4 CSL با در نظر گرفتن حدا،ر پتانسیل خنک‌کننده و ایجاد نیروی رو به پایین، به عملکرد مربوط می‌شوند. مدارهای خنک کننده با دمای بالا و پایین دمای عملیاتی مطلوب را در هنگام رانندگی در خیابان و مسیر تضمین می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/665007/watch-bmw-m4-csl-blast-through-autobahn-akmost-hit-top-soeed/

39 ع، ها

در داخل، مدل محدود دارای دو صندلی سطلی کامل M Carbon س، وزن است که برای رانندگی در پیست طراحی شده اند. آنها فاقد پشتیبان کمری، قابلیت تنظیم نیرو و گرمایش هستند، اما BMW صندلی‌های سطلی M Carbon گرم شونده را با قابلیت تنظیم قدرت کامل به ،وان یک گزینه بدون هزینه ارائه می‌کند. صندلی عقب هم نداره

Automann-TV در یوتیوب دیدگاه کامل راننده از BMW M4 CSL را در حالی که اتوبان را به آتش می کشد، به ما می دهد. همراه با تلاش‌های مختلف برای آزمایش میزان شتاب مدل س،‌وزن، راننده سعی کرد به حدا،ر سرعت خود دست یابد که به صورت الکترونیکی به 191 مایل در ساعت (307 کیلومتر در ساعت) محدود شده است. متأسفانه راننده فقط به سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) همانطور که در سرعت سنج نشان داده شده بود رسید.

بی ام و تنها در حال ساخت 1000 نمونه از M4 CSL در سراسر جهان است. این کوپه نسبت به M4 Compe،ion پیشرفت‌های زیادی دریافت کرد و به سریع‌ترین BMW تبدیل شد که تنها در مدت زمان 7:20.2 در پیست نوربرگ رینگ نوردشلایف را طی کرده است.

BMW M4 CSL یک ماشین دقیق است که برای سرعت و قدرت ساخته شده است. و چه جایی بهتر از بخش های نامحدود اتوبان آلمان برای عبور از محدودیت های این وسیله نقلیه با عملکرد بالا، حداقل در یک خط مستقیم.

BMW M4 CSL 2023

ب ام و تمام تلاش خود را برای کاهش وزن M4 CSL انجام داده و وزن 240 پوندی را حذف کرده و وزنی معادل 3640 پوند به این کوپه داده است. برنامه کاهش وزن شامل ب، صندلی های عقب، استفاده از قطعات پ،تیکی تقویت شده با فیبر کربن و نصب یک صدا خفه کن عقب تیت،ومی بود. CFRP همچنین برای سقف دو حباب دار استفاده شد که به کاهش مرکز ثقل خودرو نیز کمک کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.