اگر گزارش ها را باور کنیم، M5 بعدی قرار است در جولای 2024 وارد تولید شود. پیچیدگی داستان – M5 Touring (G99) در نوامبر همان سال به خط مونتاژ می رسد و به ایالات متحده می آید. با این حال، سری 5 معمولی تورینگ (G61) ظاهراً برای ایالات متحده در نظر گرفته نشده است، در حالی که واگن i5 کاملاً الکتریکی نیز عرضه نمی شود.
همانند XM 2023، M5 جدید دارای درگاه شارژ در گلگیر جلوی سمت چپ خواهد بود و درپوش سوخت روی گلگیر عقب سمت راست باقی خواهد ماند. نمونههای اولیه تصور طراحی بیرونی واضحتر را میدهند و در یکی از ع،های جاسوسی مجاور، میتو،م نگاهی اجمالی به فضای داخلی بازسازیشده بیندازیم. صفحه نمایش های کنار هم در یک ،مت شیشه ای iDrive 8 با صفحه نمایش دیجیتالی 12.3 اینچی درایور و صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی برای سرگرمی اطلاعاتی میزب، می کند.
در مورد پیشرانه، M5 باید قدرتی در حدود 650 ، بخار داشته باشد تا به زودی با XM رونمایی شود. با این حال، این شاسیبلند هیب، پلاگین در سال 2023 مشتقات پرطرفداری با حدا،ر 750 ، بخار قدرت خواهد داشت تا با کانسپت XM سال گذشته مطابقت داشته باشد. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا M5 Compe،ion، CS یا طعم تند دیگری با آن مطابقت دارد یا خیر.
در اوایل ژوئن، مدیر کارگاه BMW M، هانس ران، فاش کرد که M5 بعدی از یک پیشرانه هیب، پلاگین مبتنی بر موتور S68 استفاده خواهد کرد. این توربو دوقلو 4.4 لیتری V8 در حال حاضر در فیس لیفت X7 و سری 7 جدید موجود است و XM آماده تولید تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. به ،وان یادآوری، این سوپر سدان یک PHEV خواهد بود، یک نمونه اولیه از نزدیک با بر،ب های “خودروی الکتریکی” روی درهای جلو و سپر عقب آن مشاهده شده است.
در همین حال، سدان استاندارد سری 5 (G60) در اوایل سال آینده پوشش خود را از دست خواهد داد و یک مدل شاسی بلند (G68) برای چین عرضه خواهد شد.