BMW M5 CS با پانامرا توربو S در مسابقه درگ چهار در آلمانی مبارزه می کند

11 ع، ها

در همین حال، پانامرا توربو S نیز از پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو اما با حجم کمی کمتر در 4.0 لیتر استفاده می کند. این خودرو اندکی قدرت کمتری تولید می‌کند، اگرچه توجه به این نکته مهم است که پورشه به طور قابل‌توجهی گشتاور بیشتری را در 605 پوند فوت (820 نیوتن متر) تولید می‌کند.

هر دو سدان آلم، از نظر تعداد وحشی هستند، اما BMW برتری قطعی نسبت به پورشه دارد.

ما در مورد پورشه پانامرا توربو S صحبت می کنیم و اگرچه می د،م که یک به روز رس، بزرگ برای مدل سال 2024 در راه است، مدل فعلی فعلی هنوز یک ماشین بسیار قوی است. اجازه دهید پورشه ارزش خود را در یک خط مستقیم با این مسابقه درگ در مقابل BMW M5 CS ثابت کند. کارواو.

M5 CS با موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو قدرت می‌گیرد و می‌تواند تا 626 ، بخار (467 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور تولید کند. این مقدار نیرو تمام وزن 4023 پوندی (1825 کیلوگرم) سدان را می کشد.

گفتنی است، این مسابقه درگ تا خط شروع پایین آمد، با نتایجی که بسته به اینکه خودروها چقدر خوب راه اندازی شدند، متفاوت بود. اما در نهایت، یکی از آنها پس از سه آزمایش به برتری رسید. به نظر شما کدام برنده شد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/610999/m5-cs-panamera-turbo-s-drag-race/پانامرا به این میزان در خط نیاز داشت، زیرا به طور قابل توجهی از BMW به میزان 562 پوند (255 کیلوگرم) یا وزن حدود سه نفر سنگین تر است. در رقابتی که وزن آن بسیار مهم است، این خبر خوبی برای سدان پورشه نیست.

در حوزه سدان‌های پرفورمنس، BMW M5 CS یکی از قدرتمندترین‌های موجود در بازار است. ش،ت دادن چهار در آلم، از نظر اعداد بسیار سخت است، اما این بدان م،ا نیست که رقیب شایسته ای وجود ندارد.

ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین کوپه

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.