BMW M5 Spied در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به سدان پرفورمنس PHEV

،مت عقب دارای تعداد زیادی پنل برای پنهان ، طراحی نهایی است. این قطعات چراغ‌های عقب را نیز می‌پوشانند، بنابراین تشخیص اینکه آیا لامپ‌ها واحدهای تولیدی هستند یا خیر، دشوار است. یک جفت لوله اگزوز از زیر هر طرف سپر خارج می شود.

ع، های جاسوسی قبلی به ما دید بسیار بهتری به بینی می داد. فاسیای پایین دارای یک دهانه بزرگ و ذوزنقه ای شکل در مرکز و ورودی های کوچک در گوشه ها است.

نسل بعدی BMW M5 از پیشرانه هیب، پلاگین استفاده خواهد کرد. این دسته جدید از ع،‌های جاسوسی در مونیخ مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

18 ع، ها

از کنار، می‌تو،د چرخ‌هایی را ببینید که همگی اجزای خودروی نهایی هستند. آنها طراحی پیچیده ای دارند که پره های Y و V شکل را با هم ،یب می کند.

ع، های جاسوسی BMW M5

کل سری 5 نسل جدیدی در راه است. به طور کلی، BMW مدل های M خود را پس از نسخه های معمولی عرضه می کند. نمرات کمتر باید در سال 2023 برسد. ممکن است برای M5 تا سال 2024 صبر کنیم. همچنین شایعاتی در مورد M5 Touring وجود دارد و این واگن حتی ممکن است در ایالات متحده به فروش برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/616329/bmw-m5-spy-p،tos-including-closeup/

طبق گزارش ها، M5 جدید هیب، پلاگین دارای یک موتور V8 است. گفته می شود این نسخه نسخه ای از نیروگاه 4.4 لیتری توئین توربو موجود است. در حالی که ما به طور رسمی از ،وجی این سدان اطلاعی نداریم، تنظیمات بسیار مشابهی در BMW XM جدید وجود دارد. این برنامه دارای 644 ، بخار (480 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) است. XM Red Label آینده این اعداد را به 735 ، بخار (548 کیلووات) و 735 پوند فوت (997 نیوتن متر) گشتاور می رساند.

این M5 از پوشش استتاری تمام بدنه استفاده می کند اما چراغ های آماده تولید را در جلو دارد. پوشش کاملاً بینی را می پوشاند، اما بخشی از مش، عریض قابل مشاهده است. یک پانل به مرکز هود پرچ شده است. مشخص نیست که این شرکت چه چیزی را ممکن است در آنجا پنهان کند.

نگاه اجمالی به کابین نشان می دهد که یک جفت صفحه نمایش در یک قاب وجود دارد. طبق گزارش ها، این تنظیمات شامل یک نمایشگر 12.3 اینچی راننده و یک نمایشگر 14.9 اینچی سرگرمی اطلاعاتی است. باید نرم افزار iDrive 8 را اجرا کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.