BMW X1 M35i 2023 در عکس های جاسوسی جدید نوربرگ رینگ کامو را رها کرد

با توجه به اینکه X1 2023 قبلاً با تزئینات استاندارد و پوشش استتار از نمونه‌های اولیه M35i پر می‌شود، دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم احتمالاً چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. باید قبل از پایان سال 2022 آن را ببینیم جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار بیشتر در مورد خودرو و شوخی‌های شوخ‌آمیز خودرو، در زیر موجود است.

ما گفتیم که X1 M35i یک وسیله نقلیه M مستقل نیست و این در موتور به وجود می آید. این کار چندان ساده ای نخواهد بود، زیرا شنیده ایم که موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به حدود 315 ، بخار قدرت خواهد رسید. این نیروگاه در حال حاضر 302 ، بخار برای سری M135 1 تولید می کند، بنابراین حتی اگر افزایشی برای آن موتور در X1 وجود نداشته باشد، باز هم نسبت به مدل پایه 241 ، بخاری سریعتر خواهد بود. سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد X1 است، بنابراین نیرو به هر چرخ منتقل می شود.

البته، X1 2023 در واقع در ماه می معرفی شد، اما M35i ظاهری تهاجمی‌تر و قدرت بیشتری برای پشتیبان‌گیری از آن ارائه می‌کند. BMW ،وجی های اگزوز چهارگانه را در عقب نصب می کند که مطمئناً به یک سپر منحصر به فرد نیاز دارد، اما همانطور که قبلاً گفتیم، این یک مدل M کامل نیست. اگر نگاهمان را بالاتر ببریم، اکنون می‌تو،م چراغ‌های عقب و طراحی دریچه را ببینیم که با X1 با مشخصات پایین‌تر مطابقت دارند. با این حال، یک اسپوی، سقف کمی بزرگتر وجود دارد.

ع، جاسوسی BMW X1 M35i از جلو

21 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/617151/2023-bmw-x1-m35i-drops-camo-spy-p،tos/از آ،ین باری که BMW X1 M35i جدید را دیدیم یک دقیقه می گذرد. در آن زمان، کراس اوور کوچک مقداری استتار را از دست داده است، و منظور ما از دست دادن آن است ا،ر از پوشش های آن تنها چیزی که اکنون باقی مانده است قطعاتی است که تریم M35i را از بقیه متمایز می کند.

فضای داخلی باید نسخه استاندارد 2023 X1 با امکان صندلی های اسپرت ارتقا یافته و فرمان ضخیم تر باشد. همانطور که پیش می‌رود، X1 دارای یک کابین شیشه‌ای زیبا با نمایشگر راننده 10.25 اینچی و نمایشگر مرکزی 10.7 اینچی است که همگی زیر یک صفحه نمایش بزرگ قرار گرفته‌اند.

در جلو، اکنون تشخیص جزئیات روی فاسیای پایینی آسان تر است. دریچه های گوشه عمودی بزرگ هنوز در ،یب هستند، اما ما زوایای برجسته تری را به سمت پایین فاسیا می بینیم. میله‌های عمودی کوچک در جلوپنجره پایینی نسبت به X1 معمولی درام بیشتری ایجاد می‌کنند، اما به نظر شلوغ به اندازه X3 M بزرگ‌تر نیست. توجه داشته باشید که پوشش استتاری همچنان روی آینه‌های جانبی وجود دارد – ممکن است آینه کربنی وجود داشته باشد. کلاه هایی که زیر آن پنهان شده اند

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.