BMW X3 پلاگین هیبریدی جدید از نزدیک با مدل استاندارد

یک برش حتی محکم تر در گوشه ها، ال،ای دایره ای را در پشت بسته بندی نشان می دهد. این می تواند یک حیله باشد، اما همچنین ممکن است به یک چهره کمتر تراشیده شده با دهانه های گرد به جای دریچه های جعبه ای و زوایای عجیب اشاره کند. ویژگی‌های مشابهی در عقب نیز دیده می‌شود، اگرچه ما خطوط زاویه‌ای را در ،مت شماره پلاک نیز می‌بینیم. چراغ‌های عقب جای جای به ما یادآوری می‌کنند که ما هنوز در مراحل اولیه آزمایش هستیم، حداقل از نظر آزمایش در عموم.

27 ع، ها

تیم جاسوسی ما دو خودروی آزمایشی X3 را در اینجا دستگیر ،د، اما توجه ما بر روی مدل الکتریکی متمرکز شده است. از جمله به م،ای واقعی کلمه می گوید برق گرفته در کنار، بنابراین ما می د،م که این یک مدل هیب، است. فراتر از آن، به لطف نمای نزدیک ارائه شده توسط عکاس ما، می تو،م تأیید کنیم که این یک پلاگین هیب، است. با زوم ، روی گلگیر سمت راننده، به راحتی می توان طرح کلی درب شارژ را در روکش دوربین مشاهده کرد. این با قرارگیری در مدل‌های هیب، پلاگین موجود BMW مانند X5 مطابقت دارد.

تصاویر واضح همچنین نمای واضحی از چهره X3 به ما می دهند. یک برش محکم، خطوط مش، را علیرغم تلاش برای پنهان ، آن با روکش و پانل های کاذب آشکار می کند. کمی رشد خواهد کرد، اما شاید نه به اندازه ای که شما انتظار دارید. پایه جلوپنجره به راحتی بالای پلاک قرار می گیرد و فضایی را برای یک ت،یم نسبتاً بزرگ به دریچه های ،مت پایینی باز می کند.

منابع ما به ما می گویند که در اوا، سال 2023 برای اولین بار در نظر گرفته شده است. تا این لحظه بیش از یک سال زمان باقی مانده است، به این م،ی که نسل بعدی X3 احتمالاً مدل 2024 خواهد بود. بسته به زمان بندی خاص اولین و برنامه تولید، ممکن است تا سال 2025 نیز کاهش یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/601336/bmw-x3-plug-in-hybrid-spied-close/

مایل به چت بیشتر BMW هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

ب ام و در حال آماده سازی نسل جدیدی از X3 SUV است که شامل برقی سازی نیز می شود. علیرغم اینکه اولین مشاهده ما تقریباً یک ماه پیش اتفاق افتاد، ما قبلاً نمونه های اولیه استتار شده زیادی را دیده ایم. با این حال، این اولین باری است که ما یک X3 پلاگین هیب، را در بازار پیدا می کنیم.

ع، جاسوسی جدید BMW X3 Front View

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.