Bugatti Baby II Carbon Edition با الهام از Mistral ساخته شده و قیمت آن 84500 دلار است.


Bugatti Baby II هرگز یک ،اب‌بازی مقرون‌به‌صرفه نبوده است – حتی در شکل بسیار پایه‌اش، حدود 35000 دلار قیمت دارد. با این حال، در دنیای مالکان بوگاتی، این رقم بزرگی نیست و خودروساز فرانسوی تصمیم گرفت که می‌تواند یک ابرخودروی کوچک‌تر انحصاری‌تر و گران‌تر بسازد. نسخه کربنی Baby II احتمالاً گران‌ترین ماشین ،اب‌بازی است که تا به حال دیده‌ایم – و همچنین کاملاً چشمگیرترین.

این خودرو از بوگاتی میسترال الهام گرفته است – آهنگ قو موتور 8.0 لیتری W16 این شرکت که در زیر کاپوت سریعترین رودستر جهان یافت می شود. بار دیگر بوگاتی با شرکت The Little Car برای ایجاد نسخه کربنی همکاری کرد و این دو شرکت از “معماری پیشرفته فیبر کربن” برای ساخت خودرو استفاده ،د. با این حال، Baby II Carbon Edition کاملاً محدود است – فقط در صورتی می‌تو،د آن را ب،ید که یک Mistral داشته باشید، اما در این صورت، بوگاتی این خودروی کوچک را مطابق با مشخصات شخصی شما مونتاژ می‌کند.

Bugatti Baby II Carbon Edition

3 ع، ها

از نظر بصری، Carbon Edition بسیار شبیه به نسخه های معمولی Baby II است، اگرچه ،یبی از رنگ سیاه و فیبر کربن قابل مشاهده برای اجزای خاص وجود دارد. اگر می خواهید افتخارات کشور بوگاتی را به بوگاتی بدهید، حتی می تو،د کناره ماشین ،اب بازی خود را با پرچم فرانسه نقاشی کنید. چراغ های جلوی گرد به نظر می رسد قدیمی هستند، اما در واقع ،اصر نور افقی LED را به ،وان ادای طراحی به Mistral پنهان می کنند.

بوگاتی بیبی II برای اولین بار در سال 2019 به ،وان ادای احترام به ساخت اولیه بوگاتی بیبی در سال 1926 رونمایی شد. این یک نسخه در مقیاس 75 درصد از بوگاتی نوع 35 بود که فقط به 500 نمونه محدود می شد. هیچ خبری از پیشرفت های مک،کی در این نسخه جدید کربنی وجود ندارد، که به احتمال زیاد به این م،ی است که می تو،د آن را در یکی از سه نسخه موجود (البته اگر میسترال دارید) داشته باشید. مدل پرطرفدار Baby II دارای یک پیشرانه الکتریکی با باتری 2.8 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی با ،وجی 13.4 ، بخار (10 کیلووات) است. این قدرت باید برای رسیدن به حدا،ر سرعت 42 مایل در ساعت (70 کیلومتر در ساعت) کافی باشد.

و حالا در مورد قیمت. بوگاتی می گوید که Baby II Carbon Edition جدید 80000 یورو به اضافه مالیات و حمل و نقل قیمت دارد که با نرخ فعلی تبدیل به 84500 دلار می شود. وسیله نقلیه ترازو به ،وان “اقلام کل،یونی نهایی برای صاحبان خوش شانس Mistral” توصیف شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/626123/bugatti-baby-carbon-edition-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.