Buick Electra-X Spied برای اولین بار در فرم تولید

سوء ظن ها در مورد راه اندازی مجدد الکترا در سال 2020 و با معرفی یک خودروی مفهومی با نشان الکترا مطرح شد. به دنبال آن جنرال موتورز نام Electra را برای آمریکای شمالی نشان تجاری داد و سپس دومین مفهوم Electra به نام Electra-X در تابستان 2022 وارد شد. مجموعه ای از علائم تجاری GM برای Electra E1 تا E9 در ماه نوامبر ظاهر شد، که نشان می دهد یک کل. ممکن است برند فرعی الکترا در راه باشد.

12 ع، ها

هیچ سیستم اگزوز قابل مشاهده ای وجود ندارد زیرا این یک وسیله نقلیه الکتریکی است. این پلت فرم GM Ultium از باتری‌هایی استفاده می‌کند که با مشارکت LG Chem توسعه یافته‌اند. اعتقاد بر این است که طرح تک موتوره RWD استاندارد است و سیستم AWD دو موتوره اختیاری است. منابع ما معتقدند که این Electra E4 نامیده می شود که برای بازارهای آمریکای شمالی و چین ساخته می شود.

هیچ بازه زم، برای اولین بار رسمی Electra E4 وجود ندارد. بهترین حدس ما در نیمه دوم سال 2023 خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/626201/buick-electra-x-spied-،uction/

این ما را به تصاویر بالا هدایت می‌کند، که یک نمونه اولیه استتار شده را نشان می‌دهد که شبیه مفهوم Electra-X است. سقف پایین با یک خط کمربند که در پشت به سمت بالا کشیده شده است، دقیقاً شبیه به طرح مفهومی است. چراغ‌های جلوی جای نگهدار در جلو قابل مشاهده هستند، اما به نظر می‌رسد که فضایی را برای چراغ‌های جلوی باریک اشغال می‌کنند. علاوه بر این، کاموی سنگین به طرح کلی فاسیای پایینی در جلو می‌،بد و شکل Electra-X را نشان می‌دهد. در ،مت پشتی، مکان‌هایی آشکار برای چراغ‌های عقب وجود دارد، اما مانند جلو، به نظر می‌رسد که لنزها با شکلی مطابق با مفهوم، فضا را به اشتراک می‌گذارند.

نام Electra در حال حاضر در چین تایید شده است، اما E4 در اینجا معرفی نشده است. تصاویری از Electra E5 اخیرا توسط و، صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده است که یک خودروی الکتریکی را با تن،ات و طراحی مشابه Encore GX جدید نشان می دهد. احتمالاً یک Electra E4 ممکن است به ،وان یک نسخه کراس اوور کوپه مانند E5 عمل کند.

نام بیوک الکترا برای اولین بار پس از 30 سال به تولید بازمی گردد. هنوز معما در مورد اینکه دقیقاً چگونه خواهد بود وجود دارد، اما مجموعه جدیدی از تصاویر جاسوسی تأیید می کند که یک کراس اوور الکتریکی قطعاً در دست ساخت است.

ع، جاسوسی Buick Electra E4 Front View

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.