Buick Envision S 2024، Envision Plus در چین به بیرون درز کرد، پیش‌نمایش طراحی مجدد


خودروسازان تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات آینده خود را مخفی نگه دارند. با این حال، ا،امات نظارتی عجیب و غریب چین، گاهی اوقات قبل از معرفی رسمی یک مدل، حبوبات را می ریزد. این همان اتفاقی است که با بیوک انویژن S و انویژن پ، 2024 رخ داد و تصاویر و جزئیاتی از و، صنعت و فناوری اطلاعات چین درز کرد.

Envision S شبیه کراس اووری است که ما در آمریکا داریم، فقط با نمای جلو و عقب جدید. این کراس اوور از زبان طراحی جدید برند Pure Design استفاده می‌کند و به مدل چراغ‌های روشنایی نازک در روز، چراغ‌های جلوی مجزا و جلوپنجره‌ای عریض شبیه ذوزنقه متساوی الساقین می‌دهد. این مدل همچنین نشان جدید این برند را بر تن دارد.

Buick Envision Plus 2024

4 ع، ها

در عقب، Envision S از طراحی جدید چراغ عقب بهره می برد که بالای سپر و دیفیوزر نسبتاً اصلاح شده قرار گرفته است. طبق اسناد ،تی، این کراس اوور به روز شده همچنان از موتور 2.0 لیتری خود استفاده می کند که 227 ، بخار قدرت دارد.

Envision Plus به روز شده نیز به بیرون درز کرد، که اولین رسمی خود را در اوایل سال 2021 انجام داد. همچنین تغییرات ظاهری را تجربه کرد و از اخلاق طراحی جدید برند استفاده کرد. چراغ های جلو باریک و جلوپنجره ذوزنقه ای دارد. همچنین ظاهر عقب به‌روزرس، شده‌ای مانند S را دریافت خواهد کرد. اسناد فاش شده نشان می‌دهند که Envision Plus هفت نفره بزرگتر دارای یک موتور 1.5 لیتری در زیر کاپوت خواهد بود که 201 ، بخار قدرت دارد که مکمل گزینه 4 سیلندر 2.0 لیتری است. که در دسترس است.

اطلاعات فاش شده شامل هیچ ع،ی از فضای داخلی دو مدل نبود. با این حال، این جفت می‌تواند یک طرح کابین جدید را دریافت کند که جایگزین چیدمان سنتی با یک صفحه نمایش دوگانه با داشبورد شود. چنین فضای داخلی ماه گذشته در Envista که به ایالات متحده می آید، اولین بار در سال 2022 پوشش بازار چین را ش،ت.

بیوک انویژن فعلی در اواسط نسل دوم خود قرار دارد و نشانه هایی وجود دارد که این خودروساز آماده طراحی مجدد خود برای ایالات متحده است. تصاویر فاش شده نگاهی اجمالی به ظاهر مدل به روز شده در آمریکای شمالی دارند که ممکن است اوا، امسال وارد بازار شود. Envision 2023 در حال حاضر دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 228 ، بخار است. با گیر،س 9 سرعته اتوماتیک جفت می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/666895/2024-buick-envision-s-plus-leaked-،a/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.