Buick Envista Avenir جدید با تریم کروم، استتار کوچک

کامو بخشی از نمای جلو، ،متی از سپر عقب و چراغ‌های عقب را پوشش می‌دهد. جلوپنجره و نمای جلوی پایین در Avenir منحصربه‌فرد به نظر می‌رسند و ما انتظار داریم که سپر عقب و چراغ‌های عقب نیز نکات طراحی خاص خود را داشته باشند. یکی دیگر از تفاوت های آن، تریم در ،مت پایین است. Avenir به رنگ بدنه است، در حالی که خودروی آزمایشی قبلی آن را به رنگ خا،تری دارد.

ع، های جاسوسی Buick Envista Avenir

کابین این مدل در چین دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی و دسته ابزار دیجیتال است. بیوک شارژ بی‌سیم، اپل کارپلی و سیستم دوربین 360 درجه را ارائه می‌کند که همگی باید به مدل مقاصد ایالات متحده راه پیدا کنند.

انتخاب پیشرانه یک راز است، اما از یک توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر در چین استفاده می کند. این موتور 185 ، بخار (135 کیلووات) قدرت تولید می کند که قدرت را از طریق یک گیر،س متغیر پیوسته به چرخ های جلو هدایت می کند. این کراس اوور می تواند در 7.9 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. این کراس اوور می تواند یک چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ بزرگتر برای ایالات متحده داشته باشد که به این مدل قدرت بیشتری در بازار رقابتی می دهد.

8 ع، ها

بیوک قصد دارد Envista را به خط تولید خود در ایالات متحده اضافه کند. این یک راز است که چه زم، برای اولین بار عرضه می شود، اگرچه ما انتظار داریم این اتفاق در سال جاری رخ دهد. این کراس اوور در حال حاضر در چین به فروش می رسد، بنابراین طراحی آن یک رمز و راز کامل نیست. با این حال، عکاسان جاسوس چشم عقابی ما توانستند مدل جدید را در حال آزمایش در تریم Avenir که باید در راه ایالات متحده باشد، ثبت کنند.

اندازه انویستا 186.2 اینچ (4638 میلی متر) است که باعث می شود 0.1 اینچ طول، تر از Envision باشد. با این حال، انویژن فاصله بین دو محور طول، تری دارد – 109.4 اینچ (2799 میلی متر) در مقابل 106.3 اینچ (2700 میلی متر). انویژن نیز بلندتر است و آن را کمی کاربردی تر از انویستای شیک می کند. این کراس اوور از زبان طراحی جدید و شیک استفاده می کند که باید بر مدل های آینده بیوک تأثیر بگذارد. به نظر می‌رسد این کراس اوور برای نمایشگاه‌های ایالات متحده آماده است، بنابراین امیدواریم که عرضه آن چندان دور نباشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630434/buick-envista-avenir-spied-chrome/

Envista Avenir با Envista که عکاسان ما در هفته گذشته ثبت ،د متفاوت است. تریم کرومی اسپرت Avenir که بیشتر در اطراف گلخانه و تزئینات پانل ربع عقب به چشم می خورد. این کراس اوور نیز بر خلاف برادر خود دارای استتار است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.