Buick Grand National Restomod با 650 اسب بخار متعلق به کوین هارت است


کوین هارت، کمدین و بازیگر، یک علاقه‌مند به خودرو است که علاقه زیادی به بازسازی ماشین‌های عضل، آمریکایی دارد. آ،ین موردی که به مجموعه او ملحق شده است، یک بیوک گرند ملی با تغییرات زیادی در سال 1987 با تاپ های T توسط Sal،gio Design است.

به جای موتور LC2 توربوشارژ 3.8 لیتری V6 از دهه 80، این مدل از LF4 3.6 لیتری توئین توربو V6 از کادیلاک ATS-V نیرو می گیرد. با این حال، برای اینکه بیشتر شبیه نمونه اصلی باشد، از یک توربو بلبرینگ 67 میلی متری Boost Labs BL67R با چرخ بیلت استفاده می کند. در اکتان 103، دینو نشان می دهد که نیروگاه 650 ، بخار (485 کیلووات) قدرت دارد. برنامه اضافه ، میل‌بادامک‌های جدید برای رساندن ،وجی به 700 ، بخار (522 کیلووات) با سوخت مسابقه است.

کوین هارت 1987 بیوک گرند ملی توسط سالواجیو دیزاین

68 ع، ها

Sal،gio Design پلت فرم اصلی GM G-Body را با فریم برش لیزری و جوشکاری TIG خود جایگزین می کند. یک زیرفریم پیچ‌دار استحکام را نسبت به فریم اصلی بهبود می‌بخشد. سیستم تعلیق شامل کویلاورهای Ultimate Performance و عقب چهار لینک با میله Panhard است. برای توقف، این گرند ناسیونال دارای کالیپرهای ترمز برمبو GT است که دارای شش پیستون در جلو و چهار پیستون در عقب است.

هارت نام ماشین های سفارشی خود را می گذارد و این یکی شوالیه تاریکی است. اگرچه شباهت ها به Caped Crusader کاملاً ظریف است.

این کمدین یک وسیله نقلیه با ظاهر خوابیده درخواست کرد. این Grand National تفاوت خاصی با سهام در بیرون ندارد، اما اگر بد،د به دنبال چه هستید، تغییرات کمی وجود دارد. به ،وان مثال، سپر جلو در حال حاضر فیبر کربن است و طراحی برای بهبود توانایی خنک کننده دارد. کاپوت، اسپوی، عقب و درپوش آینه ها نیز کربنی هستند. برخی از نکات کوچکتر شامل دستگیره های درب بیلت با منبت کاری کربن است.

شوالیه تاریکی از رنگ مشکی BASF استفاده می‌کند که هیچ رنگ یا پرداخت اضافی روی مواد ندارد. بر روی چرخ های 19 اینچی HRE 501 با روکش نیکل سوار می شود. عرض آنها نه اینچ در جلو و 11 اینچ در پشت است.

مانند نمای بیرونی، کابین شبیه به چیدمان اصلی است اما با تغییرات ظریف زیادی. صندلی ها ،یبی از چرم خا،تری روشن و آبی تیره دارند که لباس بتمن را تداعی می کند. دوخت برنزی از کمربند کاربردی Caped Crusader الهام گرفته است.

هارتز بزرگ ملی در نمایشگاه SEMA امسال به نمایش گذاشته شد. ریستومد 69 Plymouth Roadrunner او نیز آنجا بود. Sal،gio Design نیز آن را ساخته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/621721/kevin-hart-buick-grand-national-dark-knight/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.