C8 شورلت کوروت چراغ‌های عقب گرد را با کمک‌های پس از فروش دریافت می‌کند

چراغ‌های عقب گرد شورلت کوروت C8 از Compe،ion Carbon

چراغ‌های دور گرد در عقب فقط ت، برای جلوه دادن Vette جدید مانند یک فراری نیستند. این همچنین اشاره ای به گذشته، به ویژه، به کوروت های قدیمی تر از C6 و قبل از آن است. شایان ذکر است، کوروت دارای چراغ‌های دایره‌ای در پشت از C1 تا C6 بود، تا اینکه Chevy تصمیم گرفت با C7 به بعد مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد.

15 ع، ها

در حال حاضر، به نظر می رسد که مجموعه چراغ های عقب گرد ارائه شده تنها برای C8 Stingray است. Compe،ion Carbon اشاره ای نکرد که آیا نسخه هایی برای Corvette C8 Z06 جدید وجود دارد یا خیر، اگرچه هشتگ های استفاده شده در پست های رسانه های اجتماعی این را نشان می دهد. اگر علاقه مند هستید، بهتر است مستقیماً از طریق لینک منبع زیر با آنها پرس و جو کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/661599/c8-chevrolet-corvette-gets-round-taillights-aftermarket-help/چراغ‌های عقب گرد شورلت کوروت C8 از Compe،ion Carbon

ایده Compe،ion Carbon در مورد چراغ‌های دور کوروت عقب به دسامبر 2021 برمی‌گردد. تنها در آن زمان اعلام شد و شرکت مستقر در کالیفرنیا گفت که طی 5 تا 6 ماه آینده وارد بازار خواهد شد. به نظر می رسد که شرکت با تاخیرهایی مواجه شده است، اما فکر می کنم بهتر از هرگز دیر نشده است.

چراغ‌های عقب گرد شورلت کوروت C8 از Compe،ion Carbon

قیمت چراغ های عقب کوروت C8 گرد 750 دلار است. Compe،ion Carbon برای شروع معامله درخواست سپرده 50 درصدی می کند. و در حالی که در گا،ی زیر به نظر می رسد که محفظه از فیبر کربن ساخته نشده است، این شرکت اعلام کرده است که در رنگ کربن ا،پوز یا رنگ فلاش کربن موجود خواهد بود.

هنگامی که شورولت کوروت C8 را به شکل موتور وسط عقب عرضه کرد، بسیاری این خودروی اسپورت را به فراری تشبیه ،د و حتی مردم آن را “فراری آمریکا” یا “فراری بودجه” نامیدند. این نام مستعار با Z06 جدید، که برای اولین بار از یک میل لنگ V8 سطح تخت نیرو می گیرد، بیشتر ،بیده است.

برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که نشان‌های «Vette» خود را جایگزین ،د تا به نظر برسد که در مارانلو ساخته شده است. اگر صاحب C8 Corvette هستید و به فکر رفتن به همان مسیر هستید، Compe،ion Carbon متخصص بازار پس از فروش ممکن است چیزی داشته باشد که هدف شما را تکمیل کند: چراغ های عقب گرد. رندرهای زیر توسط این شرکت منتشر شده است، بنابراین شما ایده ای از ظاهر آنها در C8 خواهید داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.