Challenger Black Ghost Vs. موستانگ GT500 U-Drag Race نشان می دهد که قدرت همه چیز نیست

به عبارت دیگر، شتاب، حدا،ر سرعت، قدرت ترمزگیری و کمی هندلینگ همگی مورد آزمایش قرار می گیرند. اوه، و یک چیز دیگر نیز وجود دارد: بعد از اولین بار، رانندگان ماشین‌ها را عوض می‌کنند و دوباره می‌روند، فقط برای اینکه مطمئن شوند همه چیز منصفانه است.

در مورد اعداد و ارقام، چلنجر فقط مشکی – که یک نسخه ویژه آ،ین تماس است که تنها در 300 دستگاه ساخته شده است – از موتور 6.2 لیتری V8 معروف دوج استفاده می کند که 807 ، بخار قدرت و 707 پوند فوت گشتاور (958 نیوتن متر) تولید می کند و تمام گیر،س های اتوماتیک را به سمت چرخ های دنده ای می فرستد. The Black G،st همچنین وزن سنگینی معادل 4476 پوند (2030 کیلوگرم) دارد.

با این حال، مانند همیشه، ادامه دهید و ویدیوی بالا را تماشا کنید و سپس به بخش نظرات زیر بروید تا نظرات خود را به ما ارائه دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/678197/drag-race-challenger-black-g،st-shelby-mustang-gt500/

در پایان، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که موستانگ با V8 کوچکتر و کم قدرت خود، در 3.8 ث،ه از 0 به 60 مایل در ساعت می رسد، در حالی که چلنجر بلک گوست قدرتمندتر و تهدیدآمیزتر، با همان سرعت یک ث،ه کامل کندتر می شود.

مسابقات درگ همان چیزی است که ماشین‌های عضل، آمریکایی برای آن ساخته شده‌اند، و آن‌ها این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند، اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی دو تا از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها را در یک مسابقه درگ با پیچ و تاب (به م،ای واقعی کلمه) رو در رو قرار دهید؟

پس از نگاه ، به ارقام، به نظر می رسد که Dodge برنده مطمئن است، اما همانطور که گاهی اوقات در مسابقات درگ اتفاق می افتد، قدرت همیشه همه چیز نیست. علاوه بر این، این یک مسابقه درگ معمولی نیست، بلکه یک مسابقه U-Drag است، که در آن دو ماشین در یک خط مستقیم سرعت می‌گیرند، سپس ترمز می‌کنند، یک دور برگردان می‌کنند و در مسیر بازگشت به خط شروع/پایان دوباره پدال را روی ف، قرار می‌دهند.

در طرف دیگر آسفالت، موستانگ شلبی GT500 2020 از یک موتور 5.2 لیتری V8 کوچکتر بهره می برد که قدرتی معادل 760 ، بخار و گشتاور 625 پوند فوت (847 نیوتن متر) دارد که همگی از طریق یک خودروی هفت سرعته به چرخ های عقب منتقل می شوند.

بنابراین، فورد از نظر قدرت، گشتاور و تعداد دنده‌های گیر،س پایین‌تر است، اما همچنین کمی س،‌تر از چلنجر است و وزن آن به 4168 پوند (1890 کیلوگرم) می‌رسد.

خوب، این دقیقاً همان چیزی است که افراد خوب در آن کار می کنند ادموندز می خواستند بفهمند، بنابراین یک تیراندازی کوچک بین دوج چلنجر بلک گوست 2023 و فورد موستانگ شلبی GT500 طول، مدت 2020 آنها ترتیب دادند، از همه چیز فیلم گرفتند و ویدیو را در کانال یوتیوب خود (که در بالای این صفحه تعبیه شده است) آپلود ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.