Chevy “تقاطع” به مردم اجازه می دهد آواتارهایی برای خرید مجازی خودروهای برقی ایجاد کنند


اگر شورلت را در ش،ه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید (به طور طبیعی همه خودروسازان را بررسی می‌کنیم) ممکن است چیزی به نام «تقاطع» را در پست‌های پاپیون دیده باشید. این مورد توجه ما را به خود جلب کرد، بنابراین ما کلیک بسیار مهم ماوس را انجام دادیم تا ببینیم در مورد چیست. و چیزی که ما پیدا کردیم … عجیب بود.

مقدمه اصلاً عجیب نیست. با کلیک بر روی پست شما را به یک وب سایت تعاملی می برد که طراحی شده است تا یک نمایشگاه مجازی و آینده نگر برای همه چیزهای EV باشد. یک شورلت بلیزر EV در تریم SS وجود دارد که بالای یک پایه شناور است، با مجموعه‌ای از “درها” در سمت راست که به تورهای آنلاین فردی برای Equinox EV، Silverado EV، Bolt EV و کراس اوور Bolt EUV منتهی می‌شوند. به عقب بروید و به م،ای واقعی کلمه از یک ویدیوی Chevy MyWay گوش خواهید کرد. در سمت چپ، برخی از بازی‌های طراحی شده برای رایانه شخصی، موبایل و واقعیت مجازی را از طریق Oculus خواهید دید. تمیز، درست است؟

اسکرین شات از تقاطع شورولت
اسکرین شات از تقاطع شورولت
اسکرین شات از تقاطع شورولت

بخش عجیب این است که چگونه با این دنیای مجازی تعامل می کنید. قبل از قرار دادن پای دیجیتالی روی زمین، از شما خواسته می شود شروع کنید یا آموزش را بگیرید، که بیایید صادق باشیم، هیچ ، انجام نخواهد داد. آواتار شما یک ،یدار خا،تری و آندروژن با هودی Chevy EV است، اما با کلیک ، روی نماد کوچک شخص شکل در پایین سمت راست، انواع گزینه‌ها برای ساختن آواتار سفارشی شما ظاهر می‌شود. و منظور ماست انواع.

انتخاب‌ها شامل ،ت، رنگ پوست، رنگ مو، مدل مو، لباس، لوازم جانبی می‌شود یا فقط می‌تو،د ع،ی از خودتان آپلود کنید. از ظاهر آواتار خود خوشتان نمی آید؟ بینی یا لب ها را تغییر دهید. کمی قاتل احساس می کنید؟ ماسک هاکی را انتخاب کنید که تا حد زیادی شبیه لیوان جیسون است جمعه 13 ام حق امتیاز. یا، می تو،د مسیر ما را با پرنسس لیا از آنجا بروید جنگ ستارگان، با مدل موی موی بنفش و لباسی شبیه سربازان طوفان در حال فرار از T،derdome. بهت گفتیم عجیبه

ما اعتبار Chevy را در جایی که باید به آن اختصاص دهیم. این خودروساز مشتاق است تا مجموعه خودروهای الکتریکی خود را در برابر دیدگ، تازه قرار دهد، و حداقل، این یک راه جالب برای انجام آن است. ما گمان می کنیم که این یک روش منظم برای جمع آوری داده از ،یداران بالقوه است، زیرا برخی از مناطق مجازی برای استفاده به یک حساب رایگان نیاز دارند. با این حال، اگر با مجموعه جدیدی از Oculus VR که برای تعطیلات تهیه کرده‌اید، برای یک درایو آزمایشی مجازی می‌میرید، Chevy شما را پوشش می‌دهد.

محتویات خودروهای خوش اخلاق بیشتری را در این ،مت بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628198/chevy-intersection-virtual-ev-s،pping/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.