Chevy Tahoe در حالی که پادکسترها در حال فیلمبرداری بودند وارد کافی شاپ شد

در مورد علت این حادثه، بازرسان هنوز جزئیات بیشتری ارائه نکرده اند. با قضاوت بر اساس آنچه که در فیلم مجاور می بینیم، تاهو توسط یک SUV دیگر از کناره ها رد شد و جهت خود را تغییر داد و در نهایت به کافی شاپ برخورد کرد. منطق به ما می گوید که یکی از وسایل نقلیه از چراغ قرمز عبور کرد. افراد دیگری نیز در داخل ساختمان بودند، اما فقط پاد،ت‌ها آسیب دیدند.

خوشبختانه، هر دو توانستند تنها با چند ،اش جزئی از آنجا دور شوند. از قضا، می توان شنید که یکی از آنها درست قبل از برخورد شاسی بلند مشکی با ساختمان می گوید: «اینجا خیلی ،ت شد». نگران کننده بود که بولارد فوراً ش،ت. از سوی دیگر، با کاهش سرعت تاهو تا حدی کار خود را انجام داد. در غیر این صورت، نتیجه ممکن بود بسیار جدی تر باشد.

ناگفته نماند که این تصادف می توانست به طرز غم انگیزی به پایان برسد. در بدترین سناریو، این دو پاد،ت ممکن بود بین میز و SUV له شوند. ما احساس می کنیم که ال،ی ریس و ناتان ریوز دیگر پاد،ت های خود را با نشستن پشت میز کنار پنجره ضبط نمی کنند.

ال،ی ریس و ناتان ریوز تقریباً ضبط پاد،ت خود را به پایان رسانده بودند که ناگهان توسط یک SUV که از طریق پنجره ساختمان ش،ت خورد، آنها را قطع کرد. فا، 26 هیوستون گزارش می دهد که این حادثه بعد از ظهر شنبه گذشته در کافی شاپ Tout Suite در محله EaDo رخ داده است. این دو در حال ضبط پنجمین ،مت از پاد،ت عکاسی «نوامبر رومئو» بودند، قبل از اینکه شورولت تاهو قدیمی‌تر ظاهر شود.

همه چیز اکنون به حالت عادی بازگشته است زیرا Tout Suite در حال حاضر برای تجارت باز است.


منبع: https://www.motor1.com/news/655901/chevy-ta،e-smash-coffee-s،p/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.