Continental ExtremeContact Sport 02 Challenges Michelin Pilot Sport 4S

به همین ترتیب، این یک رقابت نزدیک در پیست بود. بررسی‌های تایر تحت تأثیر تایرهای Continental قرار گرفت، که با چرخش اولیه واکنش بیشتری نشان می‌دادند و دمای بالا را مدیریت می‌،د و بسیار خوب می‌پوشیدند. متأسفانه، آن‌ها زمان زیادی با ،تیک‌های میشلین نبردند، اما متوجه شدند که Pilot Sport 4S در نقاط وسط گوشه و ،وجی واکنش‌پذیرتر است و به‌ویژه با دیفرانسیل قفل هوندا سیویک SI به خوبی کار می‌کند.

میشلین پایلوت اسپورت 4S مدتهاست که به ،وان استانداردی برای تایرهای تابست، با کارایی بالا در نظر گرفته شده است. آنها عملکرد بسیار خوبی در پیست ارائه می دهند و به خوبی در خیابان کار می کنند. کانتیننتال اخیراً سری ExtremeContact Sport 02 را توسعه داده و میشلین پایلوت اسپورت 4S را در کانون توجه خود قرار داده است. خب، کدوم بهتره؟ این همان چیزی است که تایر ریویو تصمیم گرفت تا بداند.

پس کدام ،تیک بهترین است؟ شاید بهترین پاسخ این باشد که چه چیزی برای راننده مهم است. ،تیک‌های Continental ExtremeContact Sport 02 اگر به قیمت پایین بیاید، یک برد آسان می‌گیرند. در غیر این صورت، به ترجیح برند بستگی دارد و اینکه کدام ،تیک برای محیط و س، رانندگی شما احساس بهتری دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675922/michelin-pilot-sprot-4s-vs-continental-extremecontact-sport02/بررسی تایر از هوندا سیویک SI جدید برای مقایسه این دو برند در جاده و پیست استفاده کرد. Fitment Industry دوازده مجموعه چرخ را برای آزمایش پشت سر هم ارائه کرد. هدف این بود که هر دو مجموعه ،تیک را در شرایط ی،ان به صورت عینی و ذهنی ارزیابی کنیم.

دو بزرگ‌ترین ضربه در میشلین پایلوت اسپورت 4S قیمت و سن آن است. میشلن بیش از هشت سال پیش Pilot Sport 4S را معرفی کرد که یک ابدیت برای فناوری تایر است. همچنین یکی از گران ترین ،تیک های پرفورمنس است که برای یک ست چهار تایی بیش از 1700 دلار قیمت دارد. با دانستن این موضوع، میشلن همچنین Pilot Sport S 5 را امسال معرفی کرد که جایگزینی مستقیم نیست، بلکه تکاملی است که برای خودروهای هیب، و الکتریکی امروزی با عملکرد بالا طراحی شده است. اما قبل از اینکه Pilot Sport 4S را قدیمی و گران‌قیمت بد،د، بد،د که همچنان در هر تست مقایسه برنده می‌شود، و اگر این کار را نکرد، در سه رتبه برتر قرار می‌گیرد.

با توجه به بررسی تایر، این یک تساوی در جاده بود. Continental ExtremeContact Sport 02 و Michelin Pilot Sport 4S هر کدام مزایای متمایز داشتند اما یکدیگر را جبران می ،د. از نظر عملکرد کلی، بررسی تایر انتخاب برنده کلی غیرممکن بود.

در همان ابتدا، Continental ExtremeContact Sport 02 حدود 200 دلار برای هر مجموعه ارزان‌تر است. با این حال، در حالی که این تفاوت قیمت قابل توجه است، تفاوت عملکرد بین ExtremeContact Sport قدیمی و Pilot Sport 4S همیشه حداقل بود. در واقع، تنها مزیت واقعی Pilot Sport 4S به نفع خود احساس بهتر و واکنش فرمان بود، دو مورد که Continental می گوید با ExtremeContact Sport 02 جدید بهبود یافته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.