Corvette E-Ray 2024، کادیلاک LMDh Racer Star روی جلد Forza Motorsport

جدیدترین فورزا ورودی پیشرفت‌های فنی بیشتری نسبت به ورودی‌های پنجم، ششم و هفتم دارد. مدل‌های آب‌وهوای پیشرفته، تنظیمات پویا در روز (برای اولین بار در فرنچایز) و تغییر شرایط مسیر خواهد داشت. همچنین دارای دستیار رانندگی نابینا جدید است تا به گیمرهای کم بینا کمک کند تا لذت بردن از لذت را تجربه کنند. Forza Motorsport و One Touch Driving برای ،، که در فشار دادن چند دکمه به طور همزمان مشکل دارند.

Forza Motorsport با بیش از 500 اتومبیل در فهرست خود عرضه خواهد شد که بیش از 100 اتومبیل کاملاً جدید برای بازی وجود دارد. همچنین نسبت به هر ،وان قبلی، اتومبیل های مسابقه ای جدید بیشتری را ارائه می دهد و 800 ارتقاء سفارشی سازی منحصر به فرد را نیز ارائه می دهد. ،ت 10 همچنین پنج آهنگ جدید را اضافه کرد که شامل Hakone (ژاپن)، Kyalami (آفریقای ج،ی) و احتمالاً Mid-Ohio، اگر چشمان تیزبین ما اشتباه نکنند.

این اولین بار است که کوروت E-Ray بر روی یک فورزا پوشش دادن. E-Ray در اوایل سال جاری به ،وان یک هیب،، اولین نسخه الکتریکی شده از این خودروی اسپورت معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور 6.2 لیتری V8 با ،وجی ،یبی 655 ، بخار است که می تواند در 2.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. می تواند یک چهارم مایل را در 10.5 ث،ه با سرعت 130 مایل در ساعت طی کند. موتور الکتریکی نصب شده در جلو که به کوروت چهار چرخ متحرک می دهد، 160 ، بخار قدرت تولید می کند.

را Forza Motorsport فرنچایز بازی‌های ویدیویی در طول سال جاری وارد سری جدید مسابقات شبیه‌سازی خواهد شد. هنگامی که بازی به فروش می رسد، جنرال موتورز در جلو و مرکز قرار می گیرد، با شورولت کوروت E-Ray 2024 و ماشین مسابقه ای Cadillac Racing V-Series.R LMDh که روی جلد بازی را تزئین می کند.

خودروی مسابقه ای کادیلاک نیز در اوایل سال جاری معرفی شد و در اوا، ژانویه به مسیر مسابقه رفت. خودروهای دیگری که بر روی جلدهای قبلی زیبا شده اند عبارتند از پورشه 911 GT2 RS، فورد GT، آئودی R8، مک لارن P1، فراری 458 و تعداد انگشت شماری از خودروهای اسپرت دیگر.


منبع: https://www.motor1.com/news/669208/corvette-e-ray-cadillac-forza-motorsport-cover/

استودیو Turn 10 در نمایشگاه Xbox Games امسال در تاریخ 11 ژوئن، با مروری کامل از گیم پلی حرفه ای تک نفره در 13 ژوئن، نگاه دقیق تری به خودروها ارائه خواهد کرد. برای Xbox Series X/S و PC. رزولوشن 4K و 60 فریم در ث،ه با ردیابی پرتو خواهد داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.