Crazy Mazda RX-7 تعویض موتور V12 را از Pagani Zonda دریافت کرد

RX-7 تعویض شده توسط پاگ، تمام نشده است، اما درست به موقع برای نمایشگاه SEMA امسال آماده شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/621410/mazda-rx7-pagani-v12-engine-swap/ابهام در مورد موتور دوار باعث سر و صداهای زیادی برای بازگشت آن شده است، که هنوز اتفاق نیفتاده است – به جز توسعه دهنده برد موتور دوار مزدا که قرار است سال آینده با MX-30 معرفی شود.

با این حال، ما شاهد چندین تعویض موتور در RX-7 بوده‌ایم، عملاً به این دلیل که چندین مورد دیگر دیگر نمی‌خواهند با چرخش سروکار داشته باشند. از بین تمام تعویض‌های موتور RX-7 که قبلاً دیده‌ایم، این ساخت توسط Gooichi Motors فلوریدا باید ،انه‌ترین و جالب‌ترین آنها باشد.

همانطور که در این ویدئو می بینید، مردم گویچی موتورز مجبور شدند کاپوت را جدا کنند تا V12 اجازه دهد، اما آنها گفتند که یک کاپوت سفارشی با بریدگی در راه است.

بسیاری مزدا RX-7 را به خاطر موتور دوارش می‌شناسند که حتی پس از پایان تولید آن در دهه‌ها پیش، آن را محبوب کرد.

شاخک زدن مرسدس بنز V12 عظیم به داخل محفظه موتور RX-7 کار ساده ای نبود. بسیاری از قطعات باید به صورت سفارشی ساخته شوند، مانند سیلندر خشک شمش که برای نصب باید اسکن سه بعدی شود، و همچنین کلکتورهای منیفولد با طول مساوی 6-1.

به این دلیل که این مزدا RX-7 از یک موتور V12 نیرو می گیرد. نه تنها این، آسیاب 12 دیگ در واقع از یک Pagani Zonda – M120 V12 از ابرخودروی ایتالیایی است. ارقام قدرت ساخت فاش نشد، اما حدا،ر، 7.3 لیتری زوندا تا 789 ، بخار (588 کیلووات) و 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور دارد.

وقتی صحبت از بدن شد، کیت بادی پهن در اینجا توسط خیزیل سلیم (همچنین به نام کیزا) تصور شد. این در تعداد محدودی از طریق برند Live to Offend ساخته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.