DeLorean مفهوم Alpha5 Plasmatail، Omega 2040 را در طول Pebble نشان می دهد

همانطور که گفته شد، DeLorean تایید کرده است که Alpha5 Plasmatail با این کوپه در سال 2024 وارد تولید خواهد شد، اما جزئیات دیگری مانند قیمت یا شماره تولید هنوز در دسترس نیست. در عین حال، در مورد اولین فعالیت های اخیر در دنیای بنزین و برق در جهان بیاموزید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

در حالی که DeLorean Alpha5 خود را به مردم در Pebble Beach نشان می داد، این شرکت نگاهی اجمالی به دو مفهوم جالب دیگر در خانه DeLorean در نزدیکی خود ارائه کرد. Alpha5 Plasmatail 2024 و Omega 2040 چشم اندازی از آینده دور و نزدیک برای این برند ارائه می دهند. با توجه به نام ها، آیا این نیز نشان دهنده آغاز و پایان خودروساز دوباره متولد شده است؟

مفهوم DeLorean Omega 2040

ما چنین تفسیرهایی را به دیگران واگذار می کنیم و در عوض فقط بر وسایل نقلیه تمرکز می کنیم که هستند فوق العاده در اجرا متفاوت است Alpha5 Plasmatail اساساً یک نسخه شوتینگ بریک از Alpha5 است و بله، در سال 2024 در کنار مدل کوپه تولید خواهد شد. با توجه به اینکه Alpha5 در حال حاضر دارای طراحی فست ، کشیده است، Plasmatail چندان متفاوت به نظر نمی رسد. سقف دارای یک شیب کم است که با دریچه عقب عمودی تر متصل می شود.

در مورد امگا 2040، این خودرو به سمت تولید پیش نمی رود. طبق وب سایت DeLorean، کانسپت Omega 2040 چشم انداز جدیدی را برای این شرکت به تصویر می کشد که نشان دهنده نسل بعدی طراحی DeLorean است. با توجه به اینکه نسل کنونی DeLorean هنوز وارد مرحله تولید شده است، انتظار برای سال 2040 یک گام بسیار جسورانه است، اما این شرکت مطمئناً جاه طلب است. و امگا بسیار جسورانه است و طراحی آن ریشه در مسابقات باجا دارد. ما تردید داریم که آن را پیکاپ تراک بنامیم زیرا تختی وجود ندارد، اما یک SUV معمولی نیز نیست. حتی پنجره‌های جانبی هم وجود ندارد، اما تا آنجا که می‌تو،م بگوییم، درهای آب‌گیر دارد.

DeLorean همچنین خودروهای مفهومی “قدیمی” را در هفته اتومبیل مونتری در قالب های Alpha2، Alpha3 و Alpha4 به نمایش گذاشت. این مفاهیم با به تصویر کشیدن یک تاریخ تخیلی که در آن DeLorean هرگز ورش،ت نشد، منجر به Alpha5 می شود. با این حال، این خودروهای مفهومی در قالب مدل مقیاس ارائه شدند، در حالی که DeLorean با نسخه های کامل پ،ماتیل و امگا نشان داده شد. این می تواند سرنخی از جاه طلبی های این شرکت برای پیشبرد Plasmatail و حداقل بررسی برخی معیارهای امگا در سال های آینده باشد.

9 ع، ها

8 ع، ها

کانسپت DeLorean Alpha5 Plasmatail 2024


منبع: https://www.motor1.com/news/605832/delorean-alpha5-plasmatail-2024-omega-2040-concept/در نتیجه، ستون های عقب کمی بلندتر هستند، اما بقیه خودرو شبیه آلفا5 استاندارد به نظر می رسد. بله، این شامل درهای gullwing نیز می‌شود، و با توجه به آنچه در رندرها می‌بینیم، دریچه عقب می‌تواند به خوبی به سقف متصل شود تا یک دهانه بزرگ ایجاد کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.