Dodge Boss اشاره می کند که مدل های جدیدی در سال 2023 عرضه می شوند

دوج چارجر و چلنجر در «آ،ین تماس» خود هستند. پس از رگباری از مدل‌های خاص آواز قو، دو خودروی عضل، با موتور همی نزدیک به انتهای خط تولید شدند و تولید در دسامبر 2023 متوقف شد. این باعث می‌شود هورنت و دورانگو به ،وان دو خودروی باقی‌مانده در خط تولید دوج باقی بمانند. فراتر از 2023

،سکیس افزود که برنامه‌های آینده بلندمدت دوج قرار است سال آینده برای فروشندگان فاش شود. او همچنین انتظار دارد که این برنامه ها به بیرون درز کند، اگرچه به نظر می رسد که او با این اتفاق مشکلی ندارد.

به گفته تیم ،سکیس، مدیرعامل دوج، اما همیشه اینطور نخواهد بود. صحبت ، با ماشین های عضل، و کامیون ها،سکیس گفت که محصولات دوج بیشتری در سال آینده معرفی خواهند شد تا جای خالی خودروهای عضل، را پر کنند.

،سکیس در خلال گفت: “به هر حال، ما برنامه های بلندمدت آینده خود را در اوایل سال آینده با فروشندگان خود در میان می گذاریم. و ما دوست داریم باور کنیم که همه این موارد در هنگام انجام این کار کاملاً محرمانه است، اما اینطور نیست.” یک جلسه پرسش و پاسخ

47 ع، ها

تیم ،سکیس، مدیرعامل دوج به این نشریه گفت: “من به شما خواهم گفت که بیشتر از امروز است. و نه حتی کمی بیشتر از امروز.”

نسخه تولیدی خودروی عضل، الکتریکی تازه معرفی شده که در چارجر دیتونا SRT کانسپت پیش نمایش شده است، می تواند در سال 2024 نیز وارد نمایشگاه ها شود. لازم به ذکر است، نسخه های مختلفی از این خودروی “eMuscle” وجود خواهد داشت که دارای توان ،وجی های مختلف بسته به نوع مدل.


منبع: https://www.motor1.com/news/624865/dodge-hints-new-models-2023/در مورد اینکه چه چیزی در سال 2023 برای پیوستن به خط تولید مدل های دوج فاش می شود، در این مرحله هنوز یک راز باقی مانده است. فرض بر این است که نسخه کامل دورانگو و همچنین نسل بعدی خودروهای عضل، با موتور Hurricane I6 بر اساس معماری جدید STLA Large معرفی شوند.

دوج هورنت GT 2023

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.