Dodge Durango Hellcat از لئونارد فورنت بازیکن NFL در شعله های آتش می رود

فورنت علاوه بر Dodge Durango SRT Hellcat، یک Polestar 1 نیز دارد که او نیز پست کرد در حساب اینستاگرام خود با ،وان “ماشین های @polestar برای ستاره ها ساخته شده اند.”




منبع: https://www.motor1.com/news/674319/leonard-fournette-dodge-durango-،cat-fire/

به گفته پلیس بزرگراه فلوریدا، آتش سوزی به دلیل مشکل مک،کی در دوج دورانگو شروع شد و ناشی از تصادف یا تصادف نبود. فورنت بعداً ویدیویی از این ،مت منتشر کرد در حساب اینستاگرام خود با ،وان، “مرد امروز یکی از آن روزها بود، اما خدا را شکر می‌کنم، ماشینم در حال رانندگی آتش گرفت، اما هنوز خوشبختم.”

دوج دورانگو SRT Hellcat امسال بدون تغییر نسبت به نسخه محدود تولید شده در سال 2021 بازگشت. حدا،ر سرعت 180 مایل در ساعت کرایس، 3000 نسخه از Durango SRT Hellcat را در سال 2021 به ،وان یک خودروی نسخه محدود قبل از شروع مجدد تولید در سال جاری تولید کرد.

Stellantis اخیراً چندین اخطار فراخوان برای خطرات آتش سوزی در رم دیزل و جیپ چروکی صادر کرده است. سال گذشته فراخوان مشابهی برای کرایس، پاسیفیکا PHEV صادر کرد. دوج دورانگو، از جمله Durango SRT Hellcat، هرگز به دلیل خطر آتش سوزی تحت فراخو، قرار نگرفته است.

Fournette توسط گروه Tampa Bay Buccaneers در ماه مارس سال جاری منتشر شد. او سه فصل با این تیم بازی کرد و 25 بازی از 43 بازی فصل عادی را شروع کرد و 17 تاچ داون سریع به ثمر رساند. در پیروزی Buccaneers در Super Bowl LV، او نقش کلیدی را در 89 یارد و یک تاچ داون ایفا کرد و لقب “Lombardi Lenny” را پس از جایزه لومباردی به دست آورد.

لئونارد فورنت در حال دویدن در NFL زم، که ماشینش آتش گرفت، تجربه دل،اشی داشت. Tampa Bay Buccaneer سابق در حال رانندگی با Dodge Durango SRT Hellcat خود در I-275 در تامپا بود و توانست خود را کنار بزند و سالم بگریزد، اما به نظر می‌رسید که Durango یک ضرر کامل بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.