Donkervoort D8 GTO حکاکی روی چوب با درب های پروانه ای کار می کند

Donkervoort یک سازنده خودروهای اسپرت هلندی است که به صورت دستی خودروهای اسپرت با ظاهری شیک را می سازد. D8 GTO جدید همه چیز به جز سرعت پایین است. ویدئوی جدیدی از کانال یوتیوب Awesome Woodcraft از س، مدرن D8 GTO استفاده می‌کند و ماشین را به یک مدل چوبی کوچک با جزئیات زیاد تبدیل می‌کند.

در داخل کابین، دو صندلی، یک کنسول می، با شیفتر وجود دارد – D8 GTO با گیر،س پنج دستی یا گیر،س شش سرعته ترتیبی، فرمان و داشبورد دقیق در دسترس است. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به رینگ‌ها و ،تیک‌ها، روکش‌های اگزوز و درب‌های پروانه‌ای خیره‌کننده خودرو اشاره کرد که در مدل باز و بسته می‌شوند.

10 ع، ها

نتیجه نهایی یک مدل چوبی لاک زده از D8 GTO جدید Donkervoort است. لمس رنگ قرمز چراغ های عقب و چراغ ترمز سوم را برجسته می کند، در حالی که نقره ای چراغ های جلو را برجسته می کند. این یک ساخت خیره کننده است، با توجه زیادی به جزئیات خودرو، از جمله دیفیوزر شلوغ عقب و نمای جلویی طراحی شده. هیچ چیز دیگری مانند آن در جاده به نظر نمی رسد، و احتمالا برای مدتی نخواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/628447/donkervoort-d8-gto-wood-carving/

Donkervoort D8 GTO Series Individual (مشخصات ایالات متحده) زیر کاپوت یک محفظه موتور دقیق وجود دارد که موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ این خودرو را بازسازی می کند. این موتور 400 ، بخار (294 کیلووات) قدرت تولید می کند و می تواند D8 را تنها در 2.7 ث،ه به 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برساند. در 7.7 ث،ه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) می رسد. مدل چوبی آنقدر سریع نیست. با این حال، دارای یک سیستم تعلیق کار است.

کنده کاری روی چوب زندگی خود را مانند بلوک های خسته کننده آغاز می کند، اما چند برش اره بعداً شروع به شکل گیری می کند. D8 GTO دارای کاپوت بلند و تهویه‌ای بین کابین و چرخ‌های جلو می‌باشد که شامل ،مت جلویی جلوی چراغ‌ها نمی‌شود. این به شکل نمادین برند کمک می کند. حکاکی روی چوب به همان اندازه دقیق است، با ده ها دریچه ریز حک شده در کاپوت، اما این تنها یکی از چندین جزئیات ظاهری مدل است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.