Donkervoort F22 به عنوان مدلی که ارزش “وزن” را دارد به نمایش درآمد

بیش از یک دهه از زم، که Donkervoort برای اولین بار خط D8 GTO را معرفی کرد می گذرد. در طول آن سال ها، این خودروساز هلندی هیچ اشاره ای به جایگزینی برای ابرخودروی س، وزن نکرده بود… تا همین اوا،.

به ،وان مرجع، D8 GTO Individual که در اوایل سال جاری برای اولین بار در ایالات متحده عرضه شد، با موتور 2.5 لیتری خطی پنج توربو شارژر آئودی عرضه می شود که بیش از 400 ، بخار (294 کیلووات) قدرت تولید می کند. این ابرخودروی س، وزن ایالات متحده با قیمت 240000 دلار می‌تواند تنها در 2.7 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) برسد و در 7.7 ث،ه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) برسد.

هنوز هیچ اطلاعات تایید شده ای در مورد این مدل وجود ندارد، به جز نام و لوگوی نشان داده شده در تیزر. با این حال، بازی کنجکاو در مورد عبارت “ارزش وزن” می تواند سرنخ هایی در مورد مدل جدید ارائه دهد.

آیا Donkervoort F22 با تحسین مدلی که جایگزین خواهد شد، عمل خواهد کرد؟ و مهمتر از آن، آیا این شرکت هلندی طراحی مینیمالیستی الهام گرفته از لوتوس سوپر 7 خود را رها می کند و خودرویی را عرضه می کند که جت جنگنده رادارگریز F-22 را می گیرد؟ ما در ماه های آینده می د،م، بنابراین در حال حاضر، تنها کاری که می تو،م انجام دهیم این است وزن.


منبع: https://www.motor1.com/news/616455/donkervoort-f22-teaser-logo-weight/در تیزر منتشر شده در وب سایت Donkervoort و کانال های مختلف رسانه های اجتماعی، مدل جدیدی در راه است و نام آن F22 خواهد بود. این تیزر که احتمالاً از نام جت جنگنده رادارگریز معروف لاکهید مارتین F-22 رپتور گرفته شده است، با ،و، همراه است که می‌گوید “هرگز آن را نخواهید دید. ارزش وزنش را دارد.”

Donkervoort به ساخت سوپراسپرت های فوق س، و دست ساز معروف است – واقعیتی که باعث تحسین منتقدان این شرکت شد. با بازی کلمات بالا، می تو،م استنباط کنیم که مدل جدید سنگین تر از D8 GTO فعلی خواهد بود. اگر از طرفداران برند هلندی هستید، این خبر خوبی نیست، اما همه ما می د،م که کیلوگرم های اضافی را می توان با اضافه ، قدرت، که در مدل جدید انتظار می رود، جبران کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.