DS Automobiles با تمرکز خودروسازان بر روی کابین‌های راحت، فضای داخلی آینده را پیش‌نمایش می‌کند

کادیلاک همچنین اخیراً بر اهمیت طراحی کابین در مدل‌های آینده تأکید کرده است، بنابراین همه چیز در صنعت در حال تغییر است و DS به فکر تکامل بعدی فضای داخلی است. صفحه نمایش های بزرگ بوم های سیاه و سفید نرم افزاری هستند که می توانند از خلاقیت بهره مند شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/671249/ds-automobiles-previews-future-interior/

DS کابین را “م،فست طراحی” می نامد زیرا “مطالبات نظارتی، صنعتی و اقتصادی خاصی را در بر می گیرد تا بتواند تولید سریعتر را تضمین کند.” کابین دارای مجموعه‌ای از ترفندهای فن‌آوری و س، است، با استفاده از نوری که سازگار و متصل به محیط است، مانند چراغ‌های دایره‌ای بزرگ در درها.

DS همچنین رابط انسان و ماشین را بهینه‌سازی کرد و اشاره کرد که صفحه‌نمایش‌ها وقتی خاموش می‌شوند زشت هستند و هیچ ارزش زیبایی به آن اضافه نمی‌کنند. Mi 21 این معضل را با نمایش اطلاعات روی نواری حل می کند که می تواند برای نمایش اطلاعات مات شود یا برای نشان دادن مواد تزئینی شفاف شود. مسافران سیستم را با صدا یا کنترل از راه دور روی دسته مرکزی کنترل می کنند. تنها صفحه‌هایی که DS نمی‌توانست آن‌ها را تطبیق دهد، صفحه‌هایی برای دوربین‌های نمای جانبی بود.

DS تنها خودروسازی نیست که روی فضای داخلی و رابط‌ها تمرکز کرده است. در اوایل سال جاری، آئودی زبان طراحی خود را برای مدل‌های آینده پیش‌نمایش کرد و نحوه توسعه مدل‌های آینده را تغییر داد. این شرکت قبل از طراحی نمای بیرونی خودرو با رابط کاربری و فضای داخلی شروع به کار خواهد کرد.

تیری متروز، مدیر طراحی DS Automobiles گفت، DS اغلب مدل‌هایی مانند Mi 21 را پنهان نگه می‌دارد «زیرا بسیاری از آینده ما را در بر می‌گیرد. با این حال، این قطعه در نمایشگاه دوسالانه صنایع دستی و طراحی Révélations در Grand Palais Ephémère در پاریس که در حال حاضر در جریان است و تا یکشنبه 11 ژوئن ادامه دارد، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

DS Automobiles Mi 21

13 ع، ها

عصر خودروهای برقی با باتری، ویژگی‌های کمک راننده و سایر فناوری‌های نوظهور، خودروسازان را بیشتر از همیشه به کابین فکر می‌کند. بسته بندی و امکانات به آزادی های جدیدی در طراحی داخلی اجازه می دهد، و DS Automobiles در حال پیش نمایش چشم اندازی است که با یک مطالعه طراحی بر خودروهای آینده این برند تأثیر می گذارد. Mi 21 نام دارد و چیزی بیش از یک مفهوم است.

این خودروساز همچنین فضای موجود را گسترش داده و تونل مرکزی و کنسول مرکزی را حذف کرده است. داشبورد جلوی صندلی‌ها شناور می‌شود و برای فضای بیشتر جلو می‌رود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.