Eccentrica Lamborghini Diablo Restomod ترکیبی از مینیمالیسم، فناوری مدرن است

18 ع، ها

علاوه بر رونمایی در میلان، نمونه اولیه Eccentrica در جشنواره سرعت گودوود در ،ستان همراه با سایر مدل‌های لامبورگینی رونمایی خواهد شد. این اولین سفر با یک تور در ایالات متحده همراه خواهد شد که در هفته اتومبیل مونتری، نیویورک و میامی توقف خواهد داشت. این رویدادها در نظر گرفته شده اند تا علاقه به نمونه اولیه و استارت آپ مستقر در سن مارینو آن را جلب کنند، که قصد دارد در زمینه بازسازی خودروهای عجیب و غریب به یک رهبر تبدیل شود.

Diablo که از سال 1990 تا 2001 تولید شد، جانشین Countach بود و قبل از Murcielago بود. دیابلو که در زمان مالکیت لامبورگینی توسط کرایس، عرضه شد، ظاهر سوپراسپرت دهه 1990 را در بسته‌بندی اصلاح‌شده‌تری نسبت به Countach ارائه کرد. در مجموع، این شرکت در مجموع 2884 خودرو تولید کرد و از موتور 5.7 لیتری یا 6.0 لیتری V12 و گیر،س پنج سرعته دستی برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت در کمتر از 4.5 ث،ه و رسیدن به حدا،ر سرعت ادعایی 204 مایل در ساعت استفاده کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675639/eccentrica-lamborghini-restomod-launch/

نمونه اولیه Eccentrica ماهیت دیابلو اصلی را حفظ می کند و در عین حال تجربه رانندگی مدرن تری را از طریق ارتقاهای تکنولوژیکی و طراحی متعدد ارائه می دهد. با استفاده از مواد کامپوزیتی و شاسی لوله‌ای فولادی تقویت‌شده و سخت شده، نسبت‌های جسورانه خودروی اصلی را حفظ می‌کند. فضای داخلی مینیمالیسم دهه 1990 را با مک،ک های پیشرفته ،یب می کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Eccentrica «چراغ‌های جلوی بازشو» آن است که در عین مطابقت با استانداردهای ایمنی مدرن، ظاهری آینده‌نگر را ،یب می‌کند. پروژه restomod طراحی آینده گرا را با احترام به میراث دیابلو ،یب می کند.

نام “Eccentrica” ​​نشان دهنده تمرکز این برند بر تغییر و نوسازی خودروهای ک،یک، ادای احترام به اصول مک،ک ک،یک است. شرکت طراحی BorromeodeSilva نقش مهمی در تقویت شخصیت Diablo و حفظ ماهیت نمادین آن ایفا کرد. بدنه خودروی اهدایی به طور گسترده ای طراحی شده است و جزئیات چشم نوازی را به نمایش می گذارد. نمونه اولیه دارای تن،ات فوق العاده، ،مت جلویی ساده، رکاب های جانبی بازطراحی شده، رینگ های آلیاژی جدید و ،مت عقب افقی با جزئیات اصلاح شده است.

Eccentrica، نمونه اولیه restomod بر اساس لامبورگینی دیابلو دهه 1990، امروز در میلان رونمایی شد. کارآفرین و کل،یونر لامبورگینی، امانوئل کلمبینی، کار شرکت طراحی BorromeodeSilva، تیمی از مهندسان و تکنسین‌هایی که روی توسعه نمونه اولیه کار کرده‌اند و برندهای برتر مانند پیرلی، برمبو، مارانتز، کاپریستو و آلکانترا که به‌،وان شرکا در آن شرکت می‌کنند، ابداع شده است.

لامبورگینی دیابلو عجیب و غریب

کلمبینی به دلیل عشق به لامبورگینی دیابلو، شرکت restomod را ایده‌پردازی کرد. او به دنبال شرکایی از برندهای معروف خودروهای ممتاز بود تا چشم انداز خود را زنده کند. Eccentrica از یک Diablo سری اول به ،وان “ماشین اهداکننده” استفاده می کند که عملکرد و طراحی آن را در عین حفظ شخصیت اصلی خود افزایش می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.