EV Upstart Aehra شاسی بلند جدید خود را با درهای پروانه ای و گولوینگ معرفی کرد

تیزر این شرکت هیچ اشاره‌ای در مورد پیشرانه یا فناوری باتری شاسی‌بلند الکتریکی ارائه نمی‌دهد. برای مقایسه، رقبای مانند EQS SUV در اروپا قادر به برد 373 مایل (600 کیلومتر) در تست WLTP هستند. در ایالات متحده، تسلا مدل X با یک بار شارژ می تواند 348 مایل (560 کیلومتر) را طی کندبه گزارش EPA.

اهرا اه، والایی دارد. این شرکت می‌خواهد با خودروهای الکتریکی تسلا، لوسید، بی‌ام‌و، مرسدس بنز و پورشه رقابت کند. این شرکت قصد دارد هر دو SUV و سدان خود را در سال 2025 عرضه کند. قیمت آنها بین 160,000 تا 180,000 دلار خواهد بود. چین، اروپا، کشورهای حاشیه خلیج ، و آمریکای شمالی ابتدا خودروها را دریافت خواهند کرد. این خودروساز انتظار دارد در 12 ماهه اول فروش 15000 تا 25000 دستگاه را تحویل دهد.

رندرها خودرویی را نشان می دهند که هیچ شباهتی به یک SUV سنتی ندارد. بینی کوتاه است و زاویه آن رو به پایین است. یک فرورفتگی منحنی نوک جلو را اشغال می کند و چراغ های جلو در لبه های بیرونی این ،مت قرار دارند.

فیلیپو پرینی، رئیس بخش طراحی Aehra گفت: «اولین مدل SUV Aehra به طور یکپارچه ظرافت بی‌نظیر طراحی ایتالیایی را با بهترین مواد و مهندسی جه، ،یب می‌کند تا تغییری را در کل سفر مشتری ارائه دهد.

Aehra یک خودروساز جدید EV است که دفتر مرکزی آن در میلان، ایتالیا و کارکن، شامل فیلیپو پرینی، طراح ارشد سابق لامبورگینی است. اولین محصول این شرکت یک SUV الکتریکی فوق‌العاده ممتاز است که به نظر می‌رسد دارای درهای پروانه‌ای در جلو و دهانه‌های آ،ی برای درهای عقب است. اولین نمایش کامل این وسیله نقلیه در ماه اکتبر است، اما این تیزرهای رندر فرصتی برای دیدن آنچه در راه است است.

پس از رونمایی از SUV در ماه اکتبر، Aehra سدان خود را در فوریه 2023 معرفی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/611476/aehra-electric-suv-teaser-images/

5 ع، ها

تیم این شرکت همچنین شامل الساندرو سرا، مدیر گروه سابق طراحی پیشرفته اروپا در ،س است. استفانو ماتزتی، که قبلاً از فراری بود، رهبری ،ید و تدارکات Aehra را بر عهده داشت.

AEHRA جلو سه ربع

،مت عقب دارای یک پنجره شیب دار است که با یک برآمدگی کوتاه به سمت دم می رود. چراغ های عقب از نوارهای باریک قرمز رنگ روی درب عرشه و زیر سپر تشکیل شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.