Everrati تبدیل EV را برای Range Rover Classic و Defender راه اندازی کرد

مانند دیگر خودروسازان رده بالا و سفارشی، Everrati کل خودرو را بررسی می‌کند، آن را به بالاترین استانداردها بازیابی می‌کند و آن را مطابق با خواسته‌های مشتری سفارشی می‌کند. سپس یک موتور AC سه فاز درجه OEM جدید، گیر،س تک سرعته و بسته باتری نصب می کند و طرح را برای بهترین توزیع وزن بهینه می کند. Everrati همچنین ادعا می کند که در صورتی که مالک تصمیم بگیرد به پیشرانه اصلی بازگردد، تبدیل الکتریکی کاملاً قابل برگشت است.

12 ع، ها

خودروهای الکتریکی Everrati Land Rover

رنج روور ک،یک و لندروور دیفندر موفقیت سایر تبدیل های الکتریکی لندرور را دنبال می کنند. رنج روور ک،یک که از سال 1970 تا 1996 ساخته شد، عملکرد ناهموار آفرود را با تجمل و راحتی ،یب کرد. این بازار پرستیژ SUV را تعریف کرد و به نمادی برای افراد ثروتمند از جمله افراد مشهور و افراد سلطنتی تبدیل شد. لندروور دیفندر یک به روز رس، در سری 90 و 110 بود که نسخه های مدرن شده لندرور سری I – III بودند.

Lunny Everrati را با نیک ویلیامز در سال 2019 با چشم انداز بازسازی خودروهای نمادین و تبدیل آنها به نیروی محرکه الکتریکی تأسیس کرد. قیمت Range Rover Cl،ic از 230,000 پوند شروع می شود که با نرخ ارز فعلی معادل 278,000 دلار است. لندروور دیفندر از 185000 پوند یا 223850 دلار شروع می شود. هر دو قیمت شامل مالیات یا قیمت وسیله نقلیه اهدایی نمی شود.

Everrati Automotive که به‌خاطر تبدیل‌های سفارشی EV شناخته می‌شود، خط تولید خود را با نسخه‌های آلایندگی صفر Range Rover Cl،ic و Land Rover Defender گسترش داده است. شرکت آ،فوردشایر ،یس بیش از یک پیوند نیروگاه EV، متخصص در تبدیل مدل‌های نمادین مانند پورشه 911 و مرسدس بنز SL به خودروهای پایدار «مقاوم در آینده» است.

علاوه بر آ،ین فناوری پیشرانه EV، Everrati تمام وسایل نقلیه خود را با مواد لو، پایدار، از جمله چرم کم کربن از Bridge of Weir می‌سازد. همچنین با شرکای متخصص مارکت کار می کند تا قطعات طراحی شده سفارشی مانند گیج و تریم را برای به روز رس، وسایل نقلیه و در عین حال حفظ زیبایی ک،یک ،یب کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/627106/everrati-range-rover-ev-conversion/

جاستین لونی، بنیانگذار و مدیر اجرایی Everrati، گفت: “این وسایل نقلیه درست در زمان حال حاضر هستند؛ قطعات هنری در حال چرخش که به صاحبان خود راهی تمیز، متمایز و مجلل برای سفر می دهد.” این ماشین‌های پیشرو میراثی خواهند داشت که برای نسل‌هایی که می‌توانند به استفاده و لذت بردن از آن‌ها ادامه دهند، حفظ خواهند شد.»

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.