Evetta به عنوان یک پیتزای ایتالیایی تحویل خودروی برقی که مثل یک دکمه زیباست

در حالی که این خودروی الکتریکی خود را به ،وان یک ایتالیایی نشان می دهد، Evetta در واقع از کشور دیگری در بالای مرز شمالی ایتالیا، آلمان است. این خودرو توسط یک شرکت آلم، Electric Brands ساخته شده است – همان شرکتی که سال گذشته کامیون برقی کوچک و زیبا را به نام Xbus معرفی کرد.

3 ع، ها

اما Microlino تنها خودروی برقی شایان ستایشی نیست که می تو،د ب،ید. Evetta از شرکتی به نام Electric Brands نیز وجود دارد، و درست مانند Microlino، Evetta را می توان به روش های مختلفی مانند خودروی تحویل پیتزا پیکربندی کرد. همانطور که در ع،‌های ارسال شده توسط این شرکت از نمایشگاه بین‌المللی تحرک اخیر در آلمان (IAA) مشاهده می‌شود، Evetta در اینجا خود را به شکل ایتالیایی درآورده و رنگ‌های قرمز، سفید و سبز پرچم ایتالیا را بر تن کرده است.

مشخصات خودروی تحویل پیتزا Evetta در پست رسانه های اجتماعی فاش نشده است، اما نسخه های غیرتجاری دارای گزینه ای برای دریافت حدا،ر ظرفیت باتری 16.2 کیلووات ساعت هستند. این برای 234 کیلومتر (145 مایل) خوب است، که اگر تحویل در داخل شهر محدود شود، باید بیش از اندازه کافی باشد.

Electric Brands قصد دارد تحویل Evetta را تا تابستان 2023 آغاز کند. این خودرو با بر،ب قیمت 19540 یورو (یا حدود 19000 دلار) همراه با مالیات آلمان ارائه می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/616457/evetta-pizza-delivery-electric-vehicle/

این قطعا به ،وان یک دکمه زیبا است. ،مت عقب دارای یک فضای بار اختصاصی برای جعبه های پیتزا است، در حالی که فقدان دستگیره درها در کناره احتمالاً می تواند سؤالاتی را ایجاد کند. قابل توجه است که نمای جلوی Evetta نیز مانند Microlino درب آن است. حالا، موفق باشید که دستگیره در را نبینید.

برندهای الکتریکی Evetta Pizza Delivery EV

ما در گذشته چندین ماشین بامزه دیده بودیم. احتمالاً بامزه‌ترین آنها Microlino EV است که اولین بار در سال 2016 ظاهر شد و مستقیماً از یک فیلم پی،ار به نظر می‌رسد. نسخه دوم Microlino، Microlino 2.0، امسال تولید خود را آغاز کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.