Ferrari Enzo Drag Races Maserati MC12 For Italian Supercar Glory

در مقابل، MC12 است که در ابتدا در سال 2004 به ،وان یک هومولوژی ویژه برای مازراتی برای ورود به مسابقات اتومبی،، عرضه شد. فقط 50 نمونه برای جاده ساخته شد، 25 نمونه در سال 2004 و 25 نمونه دیگر در سال 2005. MC12 به شدت بر اساس انزو ساخته شد و شاسی و موتور مشابه ابرخودروی مارانلو داشت. حداقل روی کاغذ، MC12 کندتر بود و حدا،ر سرعت کمتری داشت.

در مسابقه اول، MC12 واقعاً شروع من،ی ندارد و انزو به سرعت از یک مزیت قوی استفاده می کند. این یک برد آسان برای سوپراسپرت سیاه است اما این فقط اولین مسابقه است. در مسابقه دوم تغییر زیادی نکرده و نتیجه ی،ان است. در مسابقه سوم، انزو دوباره برنده است، که احتمالاً ثابت می کند اعداد کارخانه دروغ نمی گویند.

صحنه خودروسازی ایتالیا خانه برخی از بزرگترین وسایل نقلیه در تاریخ کل صنعت است. بسیاری از محصولات فراری، لامبورگینی، مازراتی و چند برند دیگر برای همیشه در میان شگفت‌انگیزترین شاهکارهای بخش ابرخودروها باقی خواهند ماند. ما نمی‌تو،م راهی بهتر از مسابقه درگ مستقیم بین دو مدل از سریع‌ترین مدل‌های تاریخ اخیر برای جشن گرفتن در بخش سوپراسپرت ایتالیایی بیاندیشیم.

در انتهای ویدیو، یک ابرخودروی ایتالیایی دیگر روی نوار درگ ظاهر می شود. یک فراری F12 قرمز رنگ بخش موتورهای ابرخودروی جلو را نشان می‌دهد که دارای یک موتور 6.3 لیتری V12 برگرفته از انزو است. این قدرتمندترین در میان سه گانه است اما آیا سریعترین نیز هست؟ پاسخ در ویدیوی بالای همین صفحه است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628360/ferrari-enzo-maserati-mc12-drag-race/

این موزه خودرو پترسن یک ویدیوی جدید در یوتیوب، که یک سری مسابقات درگ بین فراری انزو و مازراتی MC12 را به ما نشان می دهد. مدل اول در سال 2003 عرضه شد و در آن زمان مدل پرچمدار فراری بود که دارای طرح موتور وسط V12 بود. انزو با 660 ، بخار قدرت (492 کیلووات) و 484 پوند فوت (656 نیوتن متر) گشتاور توانست در عرض 3.7 ث،ه از 0 تا 60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) شتاب بگیرد. حدا،ر سرعت 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) بود. این انزو خاص یکی از سه مورد در این ،یب رنگی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.