Flex Automotive خودروهای شاسی بلند تویوتا مدل دیررس را به لندکروز کلاسیک تبدیل خواهد کرد


آیا س، یک شاسی بلند تویوتا ک،یک با عملکرد یک کامیون مدرن را می خواهید؟ خوب، شما خوش شانس هستید زیرا تیم Flex Automotive، یک تعمیرکار SUV ژاپنی، در حال گسترش عملیات خود به آمریکا با یک مکان جدید در سن دیگو، کالیفرنیا است. علاقه مندان آمریکایی تویوتا اکنون می توانند یک SUV را ،یداری کنند که شبیه لندکروزرهای سری 60 است، اما با فناوری و ساخت و ساز مدرن.

Flex Automotive با سابقه ای غنی که به سال 1967 بازمی گردد، در حال حاضر ش،ه ای متشکل از 50 نمایندگی در ژاپن دارد. این نمایندگی های منحصر به فرد تنها در یک نوع خودرو از مجموعه محصولات Flex Automotive تخصص دارند. هر نمایندگی یا تویوتا لندکروزر یا تویوتا هایاس که یک ون مسافربری بزرگ است که در ایالات متحده فروخته نمی شود، تخصص دارد.

Flex Automotive محصولات خود را renoca می نامد که ،یبی از دو کلمه renovation و car است. به گفته Flex Automotive، «هدف رنوکا ترویج فرهنگ جدید خودرو است. این مدل‌های مستعمل از بادوام‌ترین خودروهای تویوتا، لندکروزر و هایاس را «نوسازی» می‌کند. فضای داخلی کاملاً بازسازی شده کاملاً جدید است، نمای بیرونی ظاهری ک،یک دارد.»

فل، دو شاسی بلند الهام گرفته از لندکروزر 60 را به نام های تویوتا لندکروزر 106 و تویوتا لندکروزر واندر ارائه خواهد کرد. تویوتا لندکروزر 106 شرکت فل، اتوموتیو بر اساس سری لندکروزر 100 مدرن با س،ی الهام گرفته از لندکروزر سری 60 ک،یک ساخته شده است. لندکروزر سری 100 از سال 1999 تا 2007 به فروش می رسید و همچنین در آمریکا با نام ل،وس LX470 فروخته می شد.

Flex Automotive خودروهای شاسی بلند تویوتا مدل دیررس را به لندکروز ک،یک تبدیل خواهد کرد

4 ع، ها

تویوتا لندکروزر واندر بر روی لندکروزر سری 80 ساخته شده است و دارای نشانه های طراحی از لندکروزر سری 60 است. لندکروزر سری 80 نمادی است که به تنهایی از سال 1990 تا 2007 ساخته شده است. همچنین در آمریکا با نام ل،وس LX450 برای ،، که به دنبال یک لندکروز مجلل تر هستند فروخته شد.

Flex Automotive همچنین یک پیک آپ مبتنی بر تاکوما ارائه خواهد کرد که فقط در بازار آمریکا فروخته خواهد شد. ما انتظار داریم ،یبی مشابه از استایل ک،یک تویوتا با فضای داخلی و عملکرد یک تاکوما مدرن باشد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه ساخت خود را برنامه ریزی کنید، پیکربندی آنلاین Flex Automotive شما را پوشش می دهد. می تو،د رنوکا جدید خود را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید تا ببینید آیا ساخت نهایی واقعاً تویوتای رویاهای شما است یا خیر.


منبع: https://www.motor1.com/news/598635/flex-automotive-land-cruiser-usa/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.