Ford Super Duty 2023 امروز معرفی می شود: پخش زنده را ببینید

9 ع، ها

پس از معرفی رسمی امروز، فورد سوپر دیوتی اصلاح شده باید در اوایل سال 2023 به فروش برسد. انتظار می رود تولید در کارخانه های کنتاکی و اوهایو ادامه یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612723/2023-ford-super-duty-livestream/

پس از رونمایی از موستانگ جدید در اوایل ماه جاری، فورد قصد دارد خودروی کاملا متفاوتی را که برای کار به جای بازی ساخته شده است، معرفی کند. مجموعه Super Duty 2023 در روز KenTRUCKy رونمایی می شود، که یک چیز واقعی است که توسط فرماندار کنتاکی، اندی بشیر اعلام شده است. این رویداد در چرچیل داونز، محل برگزاری دربی کنتاکی، برگزار می‌شود، جایی که F-250/F-350 بعداً امروز پوشش خود را برای مبارزه با سیلورادو HD 2024 Chevy خواهد داشت.

ع، های جاسوسی فورد سوپر دیوتی

تصاویر جاسوسی نشان داده است که بیضی آبی بار دیگر در حال آماده سازی مجموعه گسترده ای از سطوح تریم است زیرا نمونه های اولیه XL و XLT و همچنین King Ranch و Platinum را دیده ایم. انتظار می‌رود که همه دارای یک نمای جلوی بازطراحی شده مشابه با نمای کوچکتر F-150 باشند. باید تغییرات قابل توجهی در داخل وجود داشته باشد، جایی که منابع نزدیک به Dearborn نمایشگر بزرگی را نشان داده اند که احتمالاً 12 اینچ در تریم های بالاتر است.

اگرچه چند تیزر در ساخت تا اولین نمایش امروز منتشر شده است، فورد به طرز وحشتناکی در مورد Super Duty جدید سکوت کرده است. یکی از کلیپ‌هایی که در ش،ه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، نشان‌واره‌ای کناری با علامت قرمز “6.7L” در کنار حروف “Power Stroke” را نشان می‌دهد، بنابراین نشان می‌دهد که قدرت دیزل اینجا باقی مانده است. به ،وان یک یادداشت جانبی، Chevy موتور 6.6 لیتری Duramax را به روز کرد و اکنون 470 ، بخار (346 کیلووات) قدرت و 975 پوند فوت (1322 نیوتن متر) گشتاور دارد.

در بخش بنزین، گزارش اخیر نشان می دهد که Super Duty 2023 یک موتور 6.8 لیتری V8 تنفس طبیعی جدید توسعه یافته دریافت خواهد کرد تا جایگزین V8 قدیمی 6.2 لیتری با نام مستعار Boss شود. بعید است که به‌روزرس، میانه چرخه گزینه‌ای هیب، را برای ، کار معرفی کند، بنابراین تصور می‌شود که این کامیون بزرگ با پیشرانه‌های فقط ICE محکم می‌شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.