Genesis Electrified G80 جایزه برتر ایمنی را از IIHS دریافت کرد

نسخه الکتریکی ،س G80 در همه زمینه‌های قابلیت تصادف، از جمله تست‌های همپوش، کوچک سمت راننده در جلو، همپوش، کوچک سمت سرنشین در جلو، همپوش، متوسط ​​در جلو، جانبی، استحکام سقف و تست‌های تکیه‌گاه سر، رتبه برتر “خوب” را ،ب کرد. همچنین برای جلوگیری از تصادف خودروهای جلو و عابر پیاده رتبه “برتر” و همچنین برای چراغ های جلوی استاندارد خود رتبه “قابل قبول” را ،ب کرده است.

از سال 2023، همه مدل‌های ،س جدید به صورت استاندارد با اشتراک مادام العمر در Connected Care ارائه می‌شوند. هنگامی که وسیله نقلیه به اتصال ش،ه تلفن همراه دسترسی دارد، این سرویس یک اتصال همیشه روشن برای ویژگی‌های ایمنی مانند اعلان برخورد خودکار، کمک کنار جاده‌ای پیشرفته، و کمک اضطراری SOS فراهم می‌کند.

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها رتبه برتر ایمنی انتخاب پ، خود را به Genesis Electrified G80 2023 اعطا کرد. این اولین سال برای مدل فقط الکتریکی G80 است که به شش خودروی ،س دیگر از جمله G80 بنزینی می‌پیوندد که برترین جایزه IIHS را در سال 2022 ،ب کرد.

Genesis Electrified G80 پاییز گذشته در ایالات متحده به فروش رسید و به GV60 به ،وان یکی از دو خودروی الکتریکی این شرکت برای سال 2023 پیوست. مجموعاً 365 ، بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور آنی، آن را به یک سدان اسپرت مشروع تبدیل کرده است.

هر دو G80 برقی و G80 استاندارد به مجموعه گسترده ای از ویژگی های ایمنی فعال و غیرفعال، از جمله کمک جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده، کمک حفظ خطوط و هشدار برخورد در نقطه کور مجهز هستند. محفظه سرنشین با فولاد با استحکام بالا و هشت کیسه هوا، از جمله کیسه هوا در مرکز جلو، تقویت شده است. همه این ویژگی ها به امتیازات ایمنی G80 کمک ،د.

Genesis Electrified G80

برد باتری 87.2 کیلووات ساعتی توسط EPA 282 مایل ،ن زده شده است و می توان تا 80 درصد آن را با استفاده از شارژر سریع 800 ولتی DC پر کرد. علاوه بر این، ،یداران G80 و GV60 الکتریکی شده، به لطف مشارکت ،س با Electrify America، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند. تمامی ،یداران خودروهای الکتریکی ،س جدید از تاریخ ،ید خودرو، سه سال جلسه شارژ 30 دقیقه‌ای رایگان دریافت خواهند کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627616/genesis-electrified-g80-top-safety-pick/

15 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.