Glickenhaus 008 به عنوان وسیله نقلیه نظامی با تفنگ روی سقف ارائه شد

سایت گلیکنهاوس برای 008 هنوز مشخصات دقیق پیشرانه ارائه نشده است. این مدل دارای موتور نصب شده در وسط، 33 محور اسپلین و ترمزهای Wilwood است. یک تصویر در صفحه فیس بوک این شرکت به نظر می رسد خودرو را با استفاده از یک نیروگاه V8 نشان می دهد.

به نظر می رسد اسکودریا کامرون گلیکنهاوس با معرفی محصولاتی که به طور خاص برای نیروهای مسلح تولید می شود، در حال توسعه ساخت خودروهای سوپراسپرت و آفرود است. رندرهای جدید نسخه ای از باگی 008 آن را به ،وان یک وسیله نقلیه با واکنش سریع نشان می دهد. این شرکت گفت که انواع نظامی، آتش نش، و اجرای قانون Boot بعداً عرضه می شود.

جنرال موتورز دیفنس نیز در حال آزمایش خودروهای نظامی برقی است. این خودرو یک نوع EV از خودروی پیاده نظام را به ،وان نمایشگر ساخت. در آینده، نسخه ای از پلت فرم Ultium ممکن است در نیروهای مسلح ایالات متحده خدمت کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/617837/scuderia-cameron-glickenhaus-008-fast-response-military-vehicle/

اسکودریا کامرون گلیکنهاوس برای اولین بار 008 را در مارس 2020 به ،وان وسیله نقلیه ای که نشانه های ظاهری ابرخودروی 004 و آفرود بوت خود را در هم می آمیزد به نمایش گذاشت. طراحی سیستم تعلیق باعث می‌شود که چرخ‌های زیادی در هنگام انفجارهای پرسرعت در زمین‌های ناهموار جابجا شوند.

در ماه مه 2022، گلیکنهاوس اعلام کرد که 008 با مشخصات مصرف کننده قبل از آپشن ها از 99995 دلار شروع می شود. از اکتبر، این شرکت نشان داد جفت نمونه اولیه قاب فضایی لوله ای به ،وان نشانه ای از وضعیت فعلی توسعه.

این نسخه از Glickenhaus 008 به جز نور اضافی در جلو و رنگ زیتونی، تا حد زیادی شبیه نسخه موجود است. اوه، یک اسلحه هم روی پشت بام است. با قضاوت بر اساس طراحی، به نظر می رسد که یک سرنشین داخل وسیله نقلیه می تواند سلاح را کنترل کند. یک قفسه سقف فضایی را برای حمل وسایل اضافی فراهم می کند.

مشخص نیست که گلیکنهاوس چقدر در مورد پیگیری قرارداد نظامی برای این 008 یا Boot جدی است، اما خودروسازان آمریکایی دیگری نیز وجود دارند که به این بخش علاقه دارند. به ،وان مثال، GM Defense خودروی پیاده نظام را تامین می کند. این فضا برای نه سرباز و تج،ات آنها فراهم می کند. برخی از قطعات زیرین از اجزای مسابقه شورولت پرفورمنس می آیند. حتی دمپرهای Multimatic Dynamic Suspensions Spool Valve (DSSV) برای مدیریت زمین های ناهموار وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.