GM Exec توضیح می دهد که چرا Chevy Colorado و GMC Canyon تنها یک گزینه موتور دارند

وقتی به بسته‌بندی زیرپوش و همه چیزهایی که در اطراف آن نگهداری می‌کنیم نگاه می‌کنید. ما می‌تو،م بسیاری از تنظیمات مشابه را انجام دهیم، بنابراین اگر به خط موتور ما در کارخانه نگاه کنید، آن ،متی که قبل از اینکه داخل کامیون بیفتد از مهار و چیزهای دیگر ساخته می‌شود. کاچریان توضیح داد که این به ما امکان می دهد فرآیند ساخت بسیار مشابهی برای هر دو موتور داشته باشیم.

با این ساده‌سازی محدوده موتور، تولید کامیون‌ها در کارخانه ونتزویل برای جنرال موتورز بسیار آسان‌تر است، زیرا اجزای مختلف کمتری بین گزینه‌های مختلف موتور، سطوح تریم و بسته‌ها وجود دارد.

GMC Canyon جدید با دوربین‌های زیر بدنه، ارتفاع سواری بالا با دمپرهای Multimatic DSSV و بسیاری دیگر از ارتقاء سخت‌افزاری، یک کامیون بسیار توانا است. با این حال، یکی از تغییرات نسبت به مدل قبلی که ممکن است مشتریان از آن راضی نباشند، نبود موتور دیزلی در مجموعه است. درست مانند شورولت ک،ادو جدید، Canyon تنها با یک آسیاب ارائه می شود اما یک توضیح بسیار منطقی برای آن وجود دارد. مدیر اجرایی جنرال موتورز در مصاحبه ای جدید بیشتر روشن می شود.

نیک کاچریان، مهندس شورولت ک،ادو و GMC Canyon، اخیراً با او صحبت کرده است ماشین های عضل، و کامیون ها و به این نشریه گفت که واحد 4 سیلندر 2.7 لیتری توربوشارژ موجود در زیر کاپوت این دو محصول بسیار خوب است و به سادگی نیازی به گزینه دیزلی نیست. آسیاب تورکی اساساً در هر بخش نسبت به دیزل 2.8 لیتری Duramax قبلی بهتر عمل می کند و جنرال موتورز نمی خواهد با ارائه موتورهای مختلف اوضاع را پیچیده تر کند.

واقعاً باید با این واقعیت کنار بیاید که این پیشرانه تمام گشتاور مورد نیاز شما را دارد. شما آن را سریع‌تر دریافت می‌کنید، و بنابراین وقتی به مزایایی که دیزل در گذشته ارائه می‌کرد نگاه می‌کنید و آن را با این موتور مقایسه می‌کنید، این موتور در کل این کار را بسیار بهتر انجام می‌دهد.»

مدل جدید 2.7 لیتری چهار خطی در سه مرحله قدرت برای Chevy ارائه می شود. نسخه پایه 237 ، بخار (177 کیلووات) و 259 پوند فوت (351 نیوتن متر) گشتاور و بالاتر از آن نسخه ای با 310 ، بخار (231 کیلووات) و 390 پوند فوت (529 نیوتن متر) پیچش است. نسخه فوق‌العاده – تنها نسخه موجود برای Canyon جدید – دارای حدا،ر قدرت 310 ، بخار (231 کیلووات) و 430 پوند فوت (583 نیوتن متر) است. این به این م،ی است که گزینه های واقعی ارائه شده برای ک،ادو سه هستند، اگرچه همه آنها بر اساس یک تنظیمات سخت افزاری با حداقل تغییرات برای موتور سطح پایه هستند.

32 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/622719/colorado-canyon-one-engine-option/2023 GMC Canyon AT4X Edition 1

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.