البته، ما می د،م که یک گزینه سوم نیز وجود دارد – جایی در این بین. و این تقریباً همان چیزی است که در اولین حرکت به دست می آوریم، با تولید 467 ، بخار. دور دوم با “RPM بیشتر” 478 ، بخار تولید می کند، اگرچه موتور هنوز در حدود 4000 دور در دقیقه است. به طور مشابه، دور نهایی با “تمام دور در دقیقه” دارای قطع ی،ان است، اما 481 ، بخار قدرت تولید می کند.
این لیست کوتاهی از تغییرات است، اما کافی است که اتاق دینو را در اولین حرکت کامیون دود کنید. قطعاً دیزل به اندازه کافی غنی است که بتواند مقداری زغال سنگ بچرخاند، هرچند مشخص نیست که آیا این یک آهنگ عمدی برای آن است یا فقط یک اثر جانبی قدرت اضافی است. یک دستگاه جی ام سی سیرا HD دنالی مدل 2020 دارای قدرت 445 ، بخار در میل لنگ است که تقریباً برابر با 380 ، بخار در ،تیک است. هونیگان ها قدرتی بین 399 تا 550 ، بخار را پیش بینی می کنند، بنابراین از نظر آنها، تغییرات تقریباً هیچ تفاوتی ندارند یا همه تفاوت.
به طور خاص، کامیون مورد بحث یک GMC Sierra HD Denali مدل 2020 است که دارای موتور 6.6 لیتری Duramax دیزل V8 توربوشارژ است. لولهکشی این،و، ارتقا یافته است و آهنگی را اجرا میکند که به “مرحله پنج” برای هر مالک میرود، هرچند پارامترهای روی کوک ذکر نشده است. در زیر، سیستم تعلیق دارای یک کیت تراز با کمک فنرهای فا، است و همه آن بر روی چرخ های سوخت سوار می شود.
اما هی، این یک دیزل است، پس گشتاور چطور؟ تنها دور نهایی یک رقم گشتاور را نشان میدهد که 771 پوند فوت به اوج خود در 3100 دور در دقیقه میرسد. اوج قدرت تقریباً 3400 ، بخار است، همانطور که از یک توربو دیزل بزرگ انتظار دارید. احتمالاً ذکر اتفاقی مالک از چرخاندن دورام، به 7000 دور در دقیقه برای قدرت بیشتر در پایان ویدیو یک شوخی است.
ما میگوییم احتمالا زیرا به نظر نمی رسد از ،وجی دیزل راضی باشد. با این حال، با در نظر گرفتن کاهش 15 درصدی پیشرانه ،ی، ما به افزایش 100 ، بخاری نگاه می کنیم. این برای برخی از لوله ها و یک آهنگ بسیار خوب به نظر می رسد، اما نظر شما چیست؟ نظرات ما را با افکار خود در مورد این ماجراجویی غیر محتمل دینو هونیگان روشن کنید.