HBO اولین تریلر فیلم «سریعترین زن روی زمین» را منتشر کرد



جسی کامبز در آگوست 2019 پس از یک تصادف غم انگیز در صحرای الورد در حین تلاش برای ثبت سرعت زمینی درگذشت. که اکنون رسماً توسط رکوردهای جه، گینس ،وان سریعترین زن روی چهار چرخ را به خود اختصاص داده است، داستان او در فیلم جدیدی از HBO جاودانه خواهد شد و این ش،ه اولین تری، از آن فیلم جدید را منتشر کرده است.

را سریعترین زن روی زمین در 20 اکتبر از HBO Max پخش خواهد شد. این مستند تلاش هفت ساله کامبز برای ش،تن رکوردهای مسابقه سرعت زمینی را دنبال می کند و تری، تصاویر آرشیو برخی از تلاش های او را نشان می دهد. مصاحبه هایی با خانواده و افراد تیمش و همچنین کلمات الهام بخش و انگیزشی از خود Combs وجود دارد.

کامبز که یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای و شخصیت تلویزیونی سابق بود، حتی قبل از 40 سالگی درگذشت. در آگوست 2019، او تلاش کرد تا رکورد سرعت قبلی خود را که در سال 2013 به ثبت رساند، ی،ی 398 مایل در ساعت (640 کیلومتر در ساعت) ش،ت دهد. پس از مرگ، کتاب رکوردهای جه، گینس موفقیت های او را پس از مرگ رسمی کرد و او را سریع ترین زن روی چهار چرخ معرفی کرد. این سازمان به او لقب “سریعترین رکورد سرعت زمین (زن)” را برای رسیدن به سرعت 522.783 مایل در ساعت (841.338 کیلومتر در ساعت) داد.

Combs در دنیای مردانه بسیار محبوب و بسیار مورد احترام بود. او یک سازنده ماهر و مجری رسانه ای در برنامه هایی مانند این بود تعمیرات اساسی، Xtreme 4×4، اسطوره شکنان، و گاراژ همه دختران. برخی از دستاوردهای او در مسابقات اتومبی،، عبارتند از تبدیل شدن به اولین زنی که در مسابقات پادشاه چکش های Ultra4 موفق به ،ب یک برد ک،ی شده و مقام دوم ک، خود را در رالی باجا 1000 در سال 2011 ،ب کرد.

مستند جدید HBO راه عالی دیگری برای تجلیل از زندگی و دستاوردهای Combs است. حدود یک ماه پس از مرگ او، موزه خودرو پترسن در لس آنجلس نمایشگاهی برگزار کرد، تعدادی از موتورسیکلت ها، تج،ات جوشکاری و جوایز مسابقه را به نمایش می گذارد. همچنین بنیادی به نام Combs وجود دارد که از ،ن در زمینه های مک،کی حمایت می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/615805/fastest-woman-world-hbo-trailer/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.