Hennessey Venom F5 متمرکز روی مسیر با اسکوپ سقفی، بال عقب

هنسی پیشنهاد کرده است که Venom F5 را به پیست نوربرگ رینگ می برد تا یک دور سریع را تنظیم کند و به نظر می رسد این نسخه جدید ابزار ایده آلی برای مق، با جهنم سبز است. متخصص بازار پس از فروش که به خاطر ماشین‌های عضل، پرقدرت خود شناخته می‌شود، یک دور زیر هفت دقیقه‌ای را هدف قرار می‌دهد، بنابراین رکورد مرسدس AMG One در خطر نیست.

اگر واقعاً به دنبال نسخه‌ای با محوریت مسیر هستیم، این نسخه نمی‌تواند مانع 300 مایل در ساعت را بشکند. در عوض، هنسی احتمالاً در حال توسعه یک Venom F5 است که حدا،ر سرعت مطلق را در اولویت کمتری برای تمرکز بر عبور سریع از پیچ‌ها قرار می‌دهد. جان هنسی نزدیک به دو سال پیش در مصاحبه ای با مجله Top Gear به نسخه ای شبیه GTR با نیروی پایین اشاره کرد. ممکن است این باشد؟ به زودی متوجه می شویم.

هنسی قصد دارد تا سری Venom F5 را با یک مشتق جدید که قرار است اوا، امروز معرفی شود، متنوع کند. این تیونر مستقر در تگزاس در رسانه های اجتماعی تصویری تیزر از هایپرکار تند خود منتشر کرد که به نظر می رسد نسخه ای با طعم پیست با قضاوت در بال عقب باشد. علاوه بر این، ما همچنین متوجه یک سقف سقفی هستیم که به ما می گوید به جای Venom F5 رودستر معرفی شده در سال 2022، با یک مشتق مبتنی بر کوپه روبرو هستیم.

برخلاف Venom GT که به طور ضعیف به Lotus Exige متصل است، جایگزینی آن به ،وان یک تلاش تمام هنسی تبلیغ شده است. در فوریه 2022 در میدان های آزمایشی ج، بومر در فلوریدا، این هایپرکار به سرعت 271.6 مایل در ساعت (437.1 کیلومتر در ساعت) رسید. هر دو نسخه کوپه و دراپ تاپ با حدا،ر سرعت بیش از 300 مایل در ساعت (483 کیلومتر در ساعت) تبلیغ شده اند.

4 ع، ها

هنسی در حال ساخت 24 کوپه و 30 دستگاه رودستر است که بیش از 20 دستگاه در سال 2023 ساخته و تحویل می شود. ونوم F5 کوپه 2.1 میلیون دلاری مدت هاست که فروخته شده است در حالی که برخی از جایگاه های ساخت F5 رودستر 3 میلیون دلاری هنوز در دسترس هستند. .


منبع: https://www.motor1.com/news/630017/hennessey-venom-f5-track-version/هنسی دهمین تحویل ابرخودرو Venom F5 را جشن گرفت - 001

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.