Heuer 50 سال از Carrera RS 2.7 را با ساعت های محدود تگ کرد


پورشه 911 Carrera RS 2.7 را در نمایشگاه اتومبیل پاریس در اکتبر 1972 معرفی کرد. این پلاک یکی از مهم ترین پورشه های تمام دوران است. این اولین 911 است که نام RS را دارد که مخفف آن است مسابقه یا ورزش مسابقه ای در آلم،. همچنین این اولین 911 است که نام کاررا را یدک می کشد و اولین مدل تولیدی سری با اسپوی، جلو و عقب است که نام “Ducktail” خود را به خود اختصاص داده است. RS همچنین به ،وان یک مدل مشابه در نظر گرفته شده است و سریع ترین خودروی تولید آلمان در زمان خود بود.

به من،ت معرفی مهم Porsche 911 Carrera RS 2.7، ساعت‌ساز لو، Tag Heuer یک جفت ساعت محدود Carrera را معرفی می‌کند – ادای احترام به خودرویی که دنیای مسابقات را تغییر داد.

Heuer Carrera x Porsche RS 2.7 را تگ کنید

10 ع، ها

Ducktail 911 در 27 رنگ پر جنب و جوش عرضه شد که با تم پر سر و صدا دهه 70 همخو، دارد. برای انعکاس این موضوع، نسخه ویژه ساعت‌های Tag Heuer Carrera در دو رنگ ارائه می‌شوند – نماد Grand Prix White همراه با لهجه‌های قرمز یا آبی. زیبایی دو رنگ خودرو الهام بخش ساعت‌های ادای احترام Tag Heuer بود.

هر دوی این ساعت‌ها نسخه‌های ویژه‌ای از کرنوگراف 42 میلی‌متری Tag Heuer Carrera هستند. این ویژگی پیشرفته ترین حرکت شرکت، کالیبر هویر 02 ساخت داخل را دارد. پشتی حرکت را از طریق یک جعبه کریستالی یاقوت کبود نشان می دهد، با جرم نوس، که برای نمایش فرمان پورشه سفارشی شده است.

نسخه آبی با بدنه فولادی صیقلی و همچنین شاخص‌ها، ساعت‌ها و دقیقه‌ها با روکش رودیوم عرضه می‌شود. صفحه اپالین سفید صاف است، در حالی که بسته با یک بند پارچه ای با نوار رنگی مشخص عرضه می شود. در همین حال، قاب نسخه قرمز از طلای رزگلد 18 عیار 5N و همچنین تاج، فشار دهنده و قاب پشتی عرضه می‌شود. از طرف دیگر، بند آن یک بند تمساح قرمز است که با یک سگک پین رزگلد به پایان رسیده است.

کرنوگراف های ادای احترام Tag Heuer Carrera x Porsche RS 2.7 Limited Edition قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. نسخه آبی با بر،ب قیمت 7750 دلار عرضه می شود و در زمان نگارش این مقاله به فروش رسیده است. نسخه قرمز 23550 دلار قیمت دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/614579/tag-heuer-porsche-carrera-timepieces/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.