HiPhi Z یک سدان AWD الکتریکی 600 اسب بخاری چینی با ظاهری مفهومی است


چین در حال حاضر دارای برخی از جالب ترین و پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در جهان است. برخی از شرکت‌های داخلی از نظر پیشرفت فناوری و فروش جه، با تسلا قابل مقایسه هستند و خودروسازان دیگری نیز ماشین‌هایی می‌سازند که در خارج از چین فروخته نمی‌شوند. یک نمونه بسیار خوب HiPhi Z است که یک سدان تمام الکتریکی با شکلی آینده نگر و قابلیت های چشمگیر است.

دوستان ما در پسر چرخدار اخیراً این امتیاز را داشتم که Z را بررسی کند (هیچ شباهتی با نیسان Z ندارد) و ویدیوی آنها در بالای این صفحه پیوست شده است. در زیر، می تو،د یک گا،ی اختصاصی به اشتراک گذاشته شده با آن را بیابید Motor1.com، خودرویی را نشان می دهد که شبیه یک سدان از سال 2030 یا پس از آن است. و نه، این یک خودروی مفهومی نیست، بلکه یک خودروی تولیدی است که در واقع می‌تو،د آن را در چین با قیمت حدود 88000 دلار با نرخ ارز فعلی ،یداری کنید.

HiPhi Z

13 ع، ها

نمای بیرونی علمی تخیلی برخی از فناوری های درجه یک را پنهان می کند. اینها شامل سیستم تعلیق بادی استاندارد، سیستم فرمان عقب، چراغ‌های LED در عقب که پیام‌ها را هنگام پارک خودرو نشان می‌دهند، درهای الکتریکی (با حالت نمایش)، چرخش و کج شدن صفحه نمایش مرکزی روی داشبورد و موارد دیگر می‌شوند. اما صبر کنید، این چشمگیرترین چیز در مورد HiPhi Z نیست.

پیشرانه الکتریکی این مدل از دو موتور الکتریکی، یکی برای هر چرخ، با مجموع ،وجی بیش از 600 ، بخار و 605 پوند فوت (820 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کند. با وجود بسته باتری غول پیکر 120 کیلووات ساعتی در کف، این قدرت کافی برای رساندن سدان به سرعت 62 مایل در ساعت تنها در 3.8 ث،ه است. در چرخه NEDC، که به طور قابل توجهی سخاوتمندتر از محدوده EPA و WLTP است، خودرو باید بتواند با یک بار شارژ تا 438 مایل (705 کیلومتر) را طی کند.

با این حال، خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. Z نه تنها سریع است، بلکه به گفته میزبان، پشت فرمان نیز کاملاً درگیرکننده است. چیزی که ما اغلب برای یک خودروی چینی نمی گوییم – این خودرو با بدنه ای محکم و فرمان مستقیم بسیار مهندسی شده به نظر می رسد. «به نظر می‌رسد در هر جنبه‌ای از آن فکر شده است.» رنگ ما بسیار جذاب است.


منبع: https://www.motor1.com/news/657083/hiphi-z-electric-sedan-review/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.