Honda Odyssey With 2JZ Swap Drag Race Datsun Ute With Massive Blower را ببینید

یک هوندا اودیسه و یک Datsun 1200 ute مدل 1973 خودروهایی نیستند که شما انتظار دارید در یک نوار درگ ببینید. با این حال، این دقیقاً جفت شدن در ویدیوی بالا است، زیرا Land Down Under هیچ کمبودی در ساخت‌های وحشی و پرقدرت ندارد.

نسل سوم RB1 Odyssey دارای موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر هوندا بود که در زمان عرضه تنها 158 ، بخار قدرت داشت. این موتور مدت‌هاست که در این Odyssey از بین رفته است، موتوری که اکنون دارای یک موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی 2JZ توربوشارژ با گیر،س شش سرعته دستی است و قرار است پس از اتمام دوره ، تحصیل به یک خودروی دریفت تبدیل شود.

این زوج سپس در یک مسابقه غلتان شرکت ،د، به این امید که زمین بازی را مساوی کند. با این حال، داتسون قوی‌تر مشکلی برای فاصله انداختن دوباره بین خود و اودیسه نداشت و با چندین اتومبیل پیروز شد. این دو در یک دور جایزه مسابقه دادند و هوندا از برتری قابل توجهی برخوردار شد. اما باز هم برای داتسون که در مبارزه سوم پیروز شد، هیچ مسابقه ای نداشت.

داتسون حتی نمی تواند موتور خود را در زیر بدنه نگه دارد. به لطف دمنده عظیم خود، 6.0 لیتری V8 سوپرشارژر به بلندی سقف خودرو است. یوتی دیفرانسیل عقب با ،تیک های بسیار مورد نیاز میکی تام، است، زیرا موتور در میل لنگ 950 ، بخار قدرت دارد. داخل داشبورد فیبر کربنی، صندلی‌های مسابقه و یک رول کیج نامحسوس است.

مالک قدرت رسمی را نمی دانست و آن را 500 ، بخار می دانست. قدرت آن کم است و از داتسون سنگین تر است و وزن آن تقریباً 4000 پوند است در مقایسه با وزن 2400 پوندی یوتی.

اولین مسابقه 1000 فوتی لحن را برای بقیه تعیین کرد. هوندا و داتسون برای کشش تلاش ،د، اما موتور قوی تر و ،تیک های بهتر یوتی به آن کمک کرد تا اولین برد خود را ،ب کند. راننده داتسون حتی پدال گاز را در طول مسابقه رها کرد اما با این وجود با چند ماشین برنده شد.

هوندا اودیسه 2023 که امروزه در ایالات متحده موجود است نیز دارای موتور V6 است، اما از 3.5 لیتر حجم آن تنها 280 ، بخار قدرت تولید می کند. همچنین فاقد توربوشارژر و گیر،س دستی است، اما برای آن حس اسپرت، با پدال شیفترها در دسترس است. همچنین گران‌تر است و هوندا تریم پایه LX را برای مدل فعلی حذف کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/671024/،nda-odyssey-2jz-drag-race-datsun-ute/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.