Hyundai i20 Refresh با فناوری به روز و ظاهر اصلاح شده رونمایی می شود

کابین ارتقا یافته با صفحه نمایش 10.25 اینچی اختیاری و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی در دسترس است. راه اندازی از Apple CarPlay و Android Auto پشتیب، می کند. همچنین یک پد شارژ بی سیم و یک استریو Bose نیز موجود است. هیوندای همچنین لامپ‌های LED را جایگزین لامپ‌هایی می‌کند که دارای نور چند رنگ هستند.

هیوندای i20 رفرش

هیوندای i20 به‌روزرس، دریافت می‌کند تا بیشتر شبیه جدیدترین محصولات این برند باشد. این تغییرات شامل نگاهی واضح تر به جلو و طراحی مجدد سپر عقب است.

هیوندای در حال حاضر مشغول توسعه خودرو است. به ،وان مثال، گزارش اخیر نشان می دهد که کانسپت N Vision 74 می تواند به ،وان یک مدل اسپرت رنگارنگ به تولید برسد.

10 ع، ها

i20 در سه رنگ جدید عرضه می شود: Lucid Lime Metallic، Lumen Grey Pearl و Meta Blue Pearl. در داخل، اکنون یک بسته رنگی داخلی Lucid Lime وجود دارد که ظاهر روشن تری به کابین می دهد. فضای داخلی نیز یک خط عمودی بر روی صندلی ها و ،اصر افقی برجسته پیدا می کند.

علاوه بر این، هیوندای قصد دارد Ioniq 5 N را در جشنواره سرعت گودوود امسال در جولای به نمایش بگذارد. طبق گزارش ها، این خودرو دارای یک سیستم چهار چرخ متحرک است که ممکن است با قدرت 576 ، بخاری کیا EV6 GT برابری کند. یک N Sound Plus صدای جعلی را به داخل کابین پمپ می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/666532/hyundai-i20-refresh-debuts-updated-tech-revised-look/هیوندای همچنین مجموعه ایمنی Smart Sense خود را با ایجاد سیستم کمکی جلوگیری از برخورد از جلو شامل شناسایی دوچرخه سوار گسترش می دهد. این سیستم کمکی به دنبال خط را نیز اضافه می کند. به ،وان گزینه، ،یدار می‌تواند فناوری‌هایی مانند دستیار برخورد متقابل از عقب، جلوگیری از برخورد در نقطه کور و کروز کنترل هوشمند را اضافه کند.

i20 در سه ماهه سوم سال 2023 در ازمیت ،یه تولید خواهد شد. هیوندای می گوید انواع دیگری از این مدل نیز در راه است. هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه هیچ یک از آنها به ایالات متحده می آیند وجود ندارد.

i20 با موتور 1.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 99 ، بخار یا 118 ، بخار در دسترس است. دارای یک دستیار هیب، ملایم 48 ولتی است. این نیروگاه با گیر،س هفت سرعته دوکلاچه یا شش سرعته دستی در دسترس است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.