Ioniq 5 واقعاً نیازی به فیس لیفت ندارد زیرا با وجود اینکه سه سال از تولید آن می گذرد، هنوز شبیه یک مفهوم به نظر می رسد. با این وجود، اولین خودروی الکتریکی اختصاصی هیوندای برای سال 2024 در کره ج،ی رونمایی میشود و سایر مناطق نیز به زودی عرضه میشوند. بیایید نگاهی به آنچه تغییر کرده است بیندازیم زیرا به روز رس، ها ظریف هستند.
در آینده، نسخه N Line فاصله بین سطوح تریم Ioniq 5 معمولی و N با عملکرد بالا را پر خواهد کرد. این از استراتژی استفاده شده توسط هیوندای برای مدل های معمولی خود با استفاده از کیت بدنه کمی اسپرت تر بدون عملکرد اضافی پیروی می کند. عطر و طعم همهچیز بدون حرکت اضافی دارای سپرهای مختلف، رکابهای جانبی و چرخهای 20 اینچی با طراحی تازه است. با «نیش» در جلو و نشان «N Line» روی جلوپنجره به راحتی می تو،د بفهمید کدام کدام است.
11 ع، ها
هیوندای همچنین Ioniq 5 استاندارد را با جلوپنجره به روز شده و سپرهای تغییر شکل داده است. در حالی که عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور، EV پس از بازسازی سپرها 20 میلی متر (0.8 اینچ) طول، تر است. علاوه بر این، اسپوی، عقب 50 میلیمتر (1.97 اینچ) افزایش یافته است و چرخهای جدید طراحی شده برای انتخاب وجود دارد. اوه، بالا،ه یک برف پاک کن عقب وجود دارد – ویژگی که از آنجایی که Ioniq 5 N قبلاً آن را دارد شاهد آمدن آن بودیم.
ممکن است فضای داخلی بیشتر شبیه به نظر برسد، اما هیوندای دکمه های بیشتری به آن می دهد. درست مانند توسان که دارای کنترل های فیزیکی اضافی است، Ioniq 5 نیز میانبرهای اضافی برای ویژگی های اغلب استفاده می کند. یک ردیف دکمه برای روشن ، سریع گرمکن و تهویه صندلی های جلو، فرمان گرم شونده و عملکرد کمک پارک وجود دارد. میتو،د کنترلها را در بالای جزیره جه، پیدا کنید، که اصطلاحات مخصوص بازاریابی برای کنسول مرکزی کشویی است.
تغییرات دیگری در آن ،مت وجود دارد زیرا پد شارژ بیسیم پس از نزدیکتر ، آن به راننده و سرنشین جلو، در دسترستر است. در سمت چپ جاهای لیو، قرار می گیرد که اکنون به صورت عمودی چیده شده اند. هیوندای همچنین کنترل های تهویه مطبوع روی داشبورد را بهینه کرد و چراغ های پی،لی تعاملی را روی فرمان قرار داد.
به نسخه N Line بروید و چیزهای دیگری مانند صندلیهای اسپرت، روکش مشکی، دوخت قرمز، تودوزی دو رنگ و ظاهری متفاوت برای فرمان و داشبورد دریافت خواهید کرد. مالکان می توانند ردیف دوم صندلی ها را از راه دور تا کنند
در جاهای دیگر، Ioniq 5 جدید دارای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با بهروزرس،های هوایی، فناوری ایمنی ارتقا یافته، درها و ستونهای B تقویتشده و سفتی بالاتر بدنه است. هیوندای برای کاهش ارتعاشات در فرمان، دمپرها را تغییر داد و تقویتکنندههای پشت و زیر خودرو را دو برابر کرد تا صدا را کاهش دهد. علاوه بر این، موتور عقب دارای عایق صوتی اضافی نسبت به قبل برای یک کابین ،ت تر است. مدل معمولی که از Ioniq 5 N به ارث رسیده است، اکنون دارای بسته باتری بزرگتر 84 کیلووات ساعتی است که از 77.4 کیلووات ساعت افزایش یافته است.
Ioniq 5 به روز شده و Ioniq 5 N Line جدید این ماه در کره ج،ی به فروش می رسد و در اوا، سال 2024 وارد بازارهای جه، می شود.
منبع: https://www.motor1.com/news/710893/hyundai-ioniq-5-n-line/