Hyundai Kona N Line جدید در ویدیوی Walkaround از نزدیک بررسی شد

هیوندای ،ا 2023

هیوندای هنوز جزئیات پیشرانه هر یک از چهار نسخه ،ا را فاش نکرده است. منتظر اطلاعات بیشتر در ماه های آینده از جمله قیمت و در دسترس بودن باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/628231/2024-hyundai-kona-n-line-walkaround/

درست مانند Kona Electric، Kona N Line دارای گلگیرهای رنگ بدنه است. این جزئیات EV و N Line را از مدل های هیب، و ICE متمایز می کند. در پشت، Kona N Line به اندازه گیره جلو شلوغ است. این دستگاه دارای یک دیفیوزر، دو سر اگزوز و ،اصر روشنایی است که منع، کننده موارد جلو است.

بر اساس ویدئو، Kona N Line با جزئیات بسیار شلوغ در ،مت جلویی عرضه می‌شود. بافت ها و رنگ های زیادی وجود دارد، از جمله پ،تیک مشکی پیانویی، پرداخت های خا،تری، لهجه های رنگ بدنه، و تزئینات نقره ای در پایین. البته، این چیزها چشم شما را از نوار نور LED کنار لبه کاپوت که هیوندای آن را «افق بدون درز» هم در ،ا و هم در سدان پرچمدار بازطراحی شده Grandeur می نامد، دور نمی کند.

اگر در مورد ظاهر نسل دوم هیوندای ،ا – به ویژه مدل N Line با طراحی تهاجمی تر – در ف، کنجکاو هستید، نگران نباشید. صحنه خودرو کره تصادفاً به یک ماشین آزمایشی کاملاً برهنه برخورد کرد و ما را در یک بررسی سریع از مدل اصلاح شده قرار داد.

ویدیوی راهنما در بالا با نگاهی دقیق به فضای داخلی همراه نبود، اگرچه ما از تصاویر مطبوعاتی دیدی از آن داشتیم. آنچه ما می د،م این است که ،ا جدید با یک جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی با یک قاب به اشتراک گذاشته می شود. شیفتر دنده روی ستون پشت فرمان قرار دارد، در حالی که پشته مرکزی دارای یک جفت دریچه به همراه دکمه‌ها و دستگیره‌های کنترل آب و هوا است. هیوندای تأیید می کند که صفحه روی کنسول مرکزی برای انتخابگر حالت رانندگی است.

هیوندای چند روز پیش از نسل جدید ،ا رونمایی کرد. در حالی که مارک کره ج،ی برخی از جزئیات مربوط به قطعات روغنی کراس اوور را کنار گذاشته است، ما متوجه شدیم که تا سال 2024 چهار طعم وجود دارد: EV، هیب،، صرفاً با موتور احتراقی و N Line. مهمتر از آن، ما از قبل می د،م که این گونه ها بر اساس تصاویر مطبوعاتی ارائه شده چگونه خواهند بود.

10 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.