Ineos Grenadier Hydrogen عقب رانده شد به دلیل عدم وجود زیرساخت

3 ع، ها

جزئیات پیرامون Gre،ier FCEV کمیاب است و هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه آن در دسترس نیست. اینئوس اتوموتیو برای اولین بار در اکتبر سال 2021 برنامه های خود را برای یک گرنادیر هیدروژنی اعلام کرد، زم، که اعلام کرد در توسعه با AVL، یکی از متخصصان پیشرو مهندسی پیشرانه خودرو در جهان، همکاری خواهد کرد. شرکت مادر این خودروساز سالانه بیش از 400000 تن هیدروژن کم کربن تولید می کند و نسخه پیل سوختی این آفرود گام بعدی منطقی به نظر می رسد.

خودروهای الکتریکی سلول سوختی برای ما گزینه من،ی برای آلایندگی صفر برای این وسیله نقلیه است، اما به دلیل مشکلات زیرساختی – که وجود ندارد – نمی‌تو،م تا زم، که اطمینان بیشتری به این موضوع نداشته باشیم، روی پیل سوختی شرط بندی کنیم. مردم می توانند آن را پر کنند.» تنانت وضعیت فعلی را خلاصه کرد. ما تا اواسط سال یک وسیله نقلیه پیل سوختی خواهیم داشت که ربطی به وجود فناوری پیل سوختی ندارد.

آغاز تولید Ineos Gre،ier

Ineos Gre،ier، آفرود الهام گرفته از Defender با موتورهای BMW، اکنون در خطوط تولید قرار دارد. این SUV قرار است در مقطعی به بازار ایالات متحده بیاید، اما ما نمی د،م برنامه سازنده برای آن عرضه چیست. با این حال، چیزی که ما به طور قطع می د،م این است که اینئوس اتوموتیو در راه اندازی یک Gre،ier با موتور هیدروژنی عجله نخواهد کرد. و دلیل آن این نیست که این شرکت فناوری توسعه یافته را ندارد.

Gre،ier اخیراً در اسکاتلند راه اندازی شد، جایی که مدیر بازرگ، این خودروساز، مارک تنانت با او صحبت کرد. CarExpert. Tennant تأیید کرد که Ineos Automotive در حال حاضر یک Gre،ier هیدروژنی کاملاً فعال دارد، اما به دلیل زیرساخت فعلی شارژ هیدروژن جه،، آن را هنوز عرضه نخواهد کرد. یا بهتر بگوییم فقدان آن.

معلوم شد، اینطور نبود. به خصوص در حال حاضر، زیرساخت هیدروژن به اندازه کافی برای پشتیب، از راه اندازی یک آفرود هیدروژنی تولید نشده است. حدود یک سال پیش، مدیر عامل شرکت خودروسازی اینئوس، درک هیلمن، گفت که یک گرانادیر هیدروژنی «حداقل» تا سال 2027 وارد بازار نخواهد شد. در همین حال، این شرکت در حال بررسی نسخه ای با باتری از این شاسی بلند و همچنین نسخه دیگری است. آفرود برقی کمی کوچکتر.


منبع: https://www.motor1.com/news/633044/ineos-gre،ier-hydrogen-cancelled/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.