Jeep Gladiator Refresh Spied 2024 Undisguised with Updated Grile

در حالی که بیرون کاملاً نمایان است، اما برای فضای داخلی داستان متفاوتی است. عکاس ما برای گرفتن چند نمای نزدیک با پوشش هایی روی کل داشبورد و همچنین صندلی راننده مورد استقبال قرار گرفت. این در واقع تایید می‌کند که ما قطعاً به دنبال یک مدل پیش‌تولید هستیم و نه یک قاطر یک‌باره. و در حالی که ما نمی‌تو،م چیزی روی داشبورد ببینیم، به طور منطقی مطمئن هستیم که یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگتر در زیر آن وجود دارد. Wrangler 2024 با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی افقی معرفی شد که برای کارکرد آن نیاز به طراحی مجدد نسبتاً قابل توجهی از داشبورد داشت.

جیپ ر،ر 2024

به‌روزرس، احتمالاً شامل فناوری ارتقا یافته در قالب جدیدترین سیستم Uconnect 5 و راهنمای دیجیتال Trails Offroad می‌شود. گزینه های پیشرانه باید بدون تغییر باقی بمانند، اگرچه گلادیاتور می تواند برخی از محورها یا اجزای سیستم تعلیق ارتقا یافته را به دست آورد.

جیپ ر،ر داخلی 2024
ع، جاسوسی نمای جلوی جیپ گلادیاتور 2024

9 ع، ها

با توجه به اینکه ر،ر 2024 تازه‌سازی شده از قبل رسمی شده است و این گلادیاتور بدون استتار بیرونی در انظار عمومی قرار گرفته است، ممکن است تا پایان تابستان اولین نمایش رسمی آن انجام شود. در همین حال، آ،ین پاد،ت Rambling About Cars را برای بحث بیشتر در خارج از جاده بررسی کنید.

اگر از اولین حضور Wrangler 2024 در اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی نیویورک به یاد بیاورید، به‌روزرس، خارجی اصلی با نسخه کوچک‌تری از جلوپنجره نمادین هفت میله ارائه می‌شود. دیدن اینجا آسان است زیرا تمام جلوپنجره مشکی است، از جمله اطراف. همچنین تغییرات کوچکی در سپر جلو به خصوص با خطوط بدنه در وسط ایجاد شده است. لنزهای چراغ راهنما متفاوت هستند و در عقب، چراغ های عقب بازطراحی شده را خواهید دید.


منبع: https://www.motor1.com/news/670647/2024-jeep-gladiator-refresh-spied-undisguised-updated-grille/

دریچه‌های کنترل تهویه مطبوع دور شدند و با دریچه‌های افقی کوچک زیر صفحه‌نمایش جایگزین شدند. در سمت سرنشین، دسته برجسته دستگیره برای ایجاد یک خط افقی زیبا و متقارن در پایین داشبورد تغییر مکان داد. اگر همین تغییرات در Gladiator رخ دهد – و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چنین نخواهند شد – این موضوع پوشش های سنگین داخلی را توضیح می دهد.

با توجه به اینکه یک جیپ ر،ر به روز شده در راه است، یک جیپ گلادیاتور به روز شده جای تعجب ندارد. این دو آفرود شباهت‌های زیادی دارند، اما ما از دیدن جیپ که حتی سعی نمی‌کند فیس لیفت خفیف گلادیاتور را در حین بیرون‌رفتن پنهان کند، شگفت‌زده شدیم. این مدل نقره ای در یک پارکینگ شکار شد و به عکاس ما فرصت کافی برای گرفتن ع، های جاسوسی دقیق داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.