Joy Is An Empty Runway و Sauber-Mercedes C11 1000 اسب بخاری
انتشار: اردیبهشت 22، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

Joy Is An Empty Runway و Sauber-Mercedes C11 1000 اسب بخاری



ممکن است فکر کنید شغل خوبی دارید، سپس در مورد مردی که پول گرفته تا یک درب 1000 ، بخاری مرسدس بنز را در یک باند خالی ،اب کند، یاد می گیرید. ریچارد بردلی، مسابقه دهنده خودروهای اسپرت، ویدئویی از آزمایش نمونه اولیه ساوبر-مرسدس C11 گروه C در توییتر منتشر کرد. باور ن،ی به نظر می رسد.

C11 دنباله C9 برنده Le Mans ساوبر بود. این خودرو از موتور 5.0 لیتری V-8 سلف خود استفاده می کرد، همان موتور پایه مرسدس بنز که در SL500 استفاده می کرد، و با دو توربوشارژر، حدود 700 تا 750 ، بخار در تریم مسابقه ای تولید می کرد. با این حال، ساوبر برای مسابقات مقدماتی، قدرت موتور را به بیش از 1000 ، بخار رساند. همه در یک خودروی شاسی ساخت کربنی با نیروی بسیار بالا که کمتر از 2000 پوند وزن داشت. شیش.

مایکل شوما، قبل از اولین حضور خود در فرمول 1، با C11 رانندگی کرد، از جمله موضوع امروز. با C11، ساوبر و مرسدس بنز در مسابقات قهرم، جه، خودروهای اسپرت در سال 1990 تسلط یافتند، اما این خودرو هرگز قهرمان لمان نشد. ساوبر در مسابقه 1990 کنار رفت و در مسابقه 1991 مقام پنجم را ،ب کرد.

کارل وندلینگر، مسابقه دهنده گفت، علیرغم اینکه یک چشم انداز ترسناک است Motorsport.com که C11 آسان بود. او گفت: C11 یک ماشین بسیار سریع بود، یک ماشین بسیار رقابتی، اما رانندگی با آن چندان دشوار نبود. "اول از همه، ماشین نیروی رو به پایین زیادی داشت، مخصوصاً در محور عقب. و اگر زم، در جایی خیلی سریع بودید، یک کم فرم، خفیف وجود داشت - که اصلاح آن راحت تر از بیش فرم، است.

"موتور واقعاً برای رانندگی راحت بود، وانت بسیار خوب، باند دور خوب برای رانندگی، گشتاور خوب، قدرت خوب، بنابراین در مجموع بود - ماشین و موتور مصالحه بسیار خوبی بود."

امروز، به نظر می رسد زمان خوبی است. ما به هر،ی حسادت می کنیم، مثل بردلی که پشت فرمان تیر می خورد.


منبع: https://www.motor1.com/news/719252/sauber-mercedes-c11-sound/