koenigsegg gemera دیفرانسیل ندارد
انتشار: بهمن 12، 1403
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

koenigsegg gemera دیفرانسیل ندارد


Koenigsegg کارها را به طور معمول انجام نمی دهد. خلاقیت های سازنده Hypercar سوئد در انواع راه حل های غیر معمول و مهندسی مهندسی قرار دارند. این در مورد Gemera ، اولین صندلی چهار نفره Koenigsegg و اولین ماشین تمام چرخ آن است. همانطور که بنیانگذار کریستین فون ،گگگ در این ویدیو توضیح می دهد ، Gemera دیفرانسیل ندارد.

خوب ، نه یک دیفرانسیل سنتی به همین ترتیب.

در ،مت عقب ، Gemera دارای یک دوقلو توربو V-8 مجهز به مجهز با انتقال 9 سرعته بی نظیر Tourbillon (LST) این شرکت است. این انتقال به جای استفاده از اتصالات CV مستقیم که از یک دیفرانسیل بیرون می آیند ، همانطور که انتظار دارید با یک ترانسفورماتور انتظار داشته باشید ، دارای دو "کاست" از هر طرف است که قدرت را به جلو به چرخ ها منتقل می کند. LST به جای چرخاندن قدرت 90 درجه از شافت ،وجی ، قدرت 270 درجه را تبدیل می کند ، که این امکان را برای V-8 فراهم می کند.

در هر کاست ، یک کلاچ هیدرولیک وجود دارد که قدرت را به چرخ تنظیم می کند. بنابراین ، شما سیستمی دارید که مانند یک دیفرانسیل قفل الکترونیکی عمل می کند ، اما با وجود قطعات منفجر شده به جای اینکه در یک واحد منفجر شود.

مدتی طول کشید تا آن را درک کنم.

این یک ماشین تمام چرخ است ، بنابراین LST دارای یک شافت ،وجی نیز به محور جلو است. در پایان آن ، یک موتور الکتریکی و یک مک،زم دیفرانسیل دیگر-آن نه-یک تفاوت ، با یک چرخ دنده و چنگال هیدرولیک برای هر چرخ وجود دارد.

همه بسیار دیوانه وار ، و امکان امکان منحصر به فرد را فراهم می کند. همانطور که Koenigsegg خاطرنشان می کند ، این تنها خودرویی است که دارای یک موتور الکتریکی واحد است ، اما بردار گشتاور چهار چرخ کاملاً متغیر در حالت EV است. و برای افزودن به همه اینها ، Gemera دارای بردار گشتاور ترمز نیز هست.

این ویدئو به خوبی ارزش تماشای بینش در سیستم را دارد که فقط Koenigsegg می تواند به وجود بیاید. واقعاً چیزی شبیه به آن نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/749290/koenigsegg-gemera-no-differential/