Lamborghini Huracan Performante Drag Race A Urus Performante را تماشا کنید

لامبورگینی اوروس پرفورمانته با 666 ، بخار قدرت، یک SUV عملکرد بسیار قدرتمند است. اما چگونه می تواند در برابر هوراکان پرفورمانته با نام مشابه رقابت کند؟ این ویدئو به این سوال پاسخ می دهد.

51 ع، ها

در مسابقات درگ، هوراکان پرفورمانته اوروس را در غبار خود رها می کند. چالش حتی نزدیک نیست حتی اجرای مجدد کارها نیز نتایج را تغییر نمی دهد. طبق سازهای CarWow، هوراکان یک چهارم مایل را در 10.6 ث،ه طی می کند. Urus برای عبور از همان مسافت به 11.8 ث،ه زمان نیاز دارد.

حتی از یک رول، نتایج ی،ان است. هوراکان پرفورمانته یک ابرخودروی قانونی است. اگرچه Urus Performante در قلمرو SUV های رده بالا و پرفورمنس چشمگیر است، اما اوروس پرفورمانته با برادر خود در یک لیگ نیست.

در حالی که Urus Performante قدرت بیشتری دارد، وزن آن نیز بر اساس مشخصات روی صفحه نمایش در این کلیپ، حدود 1700 پوند بیشتر از Huracan Performante است. این وزن اضافی تفاوت زیادی ایجاد می کند.

تست ترمز نتایج شگفت انگیزی به همراه دارد. هر دو وسیله نقلیه قبل از توقف 100 مایل در ساعت حرکت می کنند. اوروس با وجود سنگین‌تر بودن، در فاصله کمی کوتاه‌تر متوقف می‌شود. اگرچه، از آنجایی که این یک ارزیابی علمی نیست، ما نمی د،م که آیا هر دو راننده دقیقاً همزمان روی پدال فشار داده اند یا خیر – به غیر از متغیرهای دیگر.


منبع: https://www.motor1.com/news/657864/lamborghini-huracan-performante-versus-urus-performante-drag-race/Lamborghini Huracan Performante 2017: First Drive

Urus Performante تنها در سال 2022 به نمایش درآمد. موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو آن 666 ، بخار قدرت و 627 پوند فوت می‌سازد. به علاوه، اقداماتی برای کاهش وزن برای کاهش وزن 104 پوندی وجود دارد. سیستم تعلیق اصلاح شده مدل را 0.8 اینچی پایین می آورد. به علاوه، مسیر 0.6 اینچی عریض تر، چرخ ها را دورتر می راند.

179 ع، ها

لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023

هوراکان پرفورمانته در سال 2017 به ،وان نسخه ای داغ تر از این ابرخودروی چشمگیر رونمایی شد. این خودرو از خودروی مسابقه‌ای Super Trofeo با المان‌هایی مانند ،وجی اگزوز نصب شده بالا الهام می‌گیرد که فضایی را برای دیفیوزر بزرگ‌تر عقب باز می‌کند. فیبر کربن فورج کامپوزیت این برند، انواع قطعات خارجی را تشکیل می دهد. به علاوه، ،اصر آیرودینامیکی فعال وجود دارد. این پیشرانه متشکل از یک موتور 5.2 لیتری V10 است که 630 ، بخار قدرت و 443 پوند فوت گشتاور تولید می کند که به یک گیر،س هفت سرعته دوکلاچه می رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.