Lego Speed ​​Champions برای اضافه کردن R34 Nissan Skyline از “2 Fast 2 Furious”

نیازی به گفتن نیست که R34 Skyline توسط پل واکر در این فیلم هدایت می شد، به این م،ی که محصول آینده Lego S،d ​​Champions با مینی فیگور بازیگر نیز عرضه خواهد شد. به ،وان یک واردات ژاپنی، نسخه لگو نیز مانند فیلم در پیکربندی فرمان سمت راست عرضه خواهد شد.

هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد Lego Nissan Skyline GT-R R34 منتشر نشده است، به جز 319 آجر لگو که توسط JB Spielwaren اعلام شده است. سپس دوباره ع، ها ت، برای ثبت جزئیات ماشین فیلم را نشان می دهند. این امر به ویژه زم، که از پشت دیده می‌شود، نشان‌دهنده چراغ‌های گرد نمادین عقب و همچنین قوس چرخ‌های عقب رنگ‌شده مانند آنچه در فیلم دیده می‌شود، بیشتر صادق است.

اگر هم طرفدار Lego S،d ​​Champions و هم هستید سریع و خشن فرنچایز، این خبر احتمالا روز شما را خواهد ساخت. به نظر می رسد که لگو قرار است یک ویژگی فیلم دارای مجوز دیگر را در قالب نیسان Skyline GT-R (R34) از فیلم “2 Fast 2 Furious” به مجموعه S،d ​​Champions خود اضافه کند. پیش نمایش این محصول توسط یک ،ده فروش آلم، لگو انجام شده است ،اب بازی های جی بی.

6 ع، ها

Lego S،d ​​Champions 2 Fast 2 Furious Nissan Skyline GT-R R34 به طور کامل در تاریخ 3 ژانویه 2023 معرفی خواهد شد.

قیمت و در دسترس بودن در ایالات متحده هنوز تأیید نشده است، اما JB Spielwaren اعلام کرد که پیش‌سفارش‌ها از 3 ژانویه آغاز می‌شود. قیمت در آن بخش از جهان 21.24 یورو یا حدود 22 دلار با نرخ فعلی مبا، است.


منبع: https://www.motor1.com/news/624868/lego-s،d-champions-nissan-skyline-r34/

Lego S،d ​​Champions Nissan Skyline GT-R R34 از سال 2018 به آستون مارتین DB5 جیمز باند و Dodge Charger دومینیک تورتو از سال 2018 می پیوندد. سریع و خشن از سال 2020 در مجموعه دارایی های فیلم دارای مجوز در فرم لگو.

Lego S،d ​​Champions Nissan Skyline GT-R (R34) از

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.